S tillbaks i Europa... Och Jo in touch again!

Fattar inte att det snart bara är en vecka kvar till det är dax att sticka till London. S mailade idag. Hon har precis kommit tillbaks till Europa efter en sejour till Los Angeles och Oscarsgalan. Somliga har FUN! ;-) S är så cool - hon är som tagen ur en Bond film - COOOL! :-)

Hon undrade om hon kan bo hos mig från den 13:e eller 12:e då hon tänker komma ner för MIPIM - fastighetsmässan. Och det är ju super - då hinner vi umgås lite (eftersom julafton i London var så länge sedan ;-) innan jag sticker.



Så ringde Jo!!!! Hon och jag pratar med varandras telefonsvarare med jämna mellanrum... Vi ska ha en "girlie dinner" med tjejerna i Juan-les-Pins på fredag! FUN! Fast jag har ju ingen bil.. Morr..... Tack och lov finns det ju människor som kör bil for a living! Tack till dem! :-) Men ändå....

Turning out to be a good day! ¨

Från det ena till det andra - Åh, vad jag önskar att jag var pyrotekniker. J*KLAR vilka fyrverkerier jag skulle bränna av i tid och otid!!!!! Hur kul som helst (ja, kan jag tänka mig iaf ;-)!!!!!!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Åh, jag vill också ha en kompis som är som tagen ur en Bond-film, eller kanske tagen ur Sin City... :)

Postat av: C

:-) Oj, jag har faktiskt inte ens sett Sin City...

2007-03-06 @ 18:47:03
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback