Sa var det med den tidiga kvallen..

Jaha, sa har vi precis kommit innanfor ytterdorren hos C. Tidigt.... kvart i tva... Hela ganget ar med. Efterfest med andra ord..

Jag orkar verkligen inte. Har dessutom bara druckit mintsaft hela kvallen eftersom jag kor bil. Sa nu haller de andra pa att korka upp flaskor och blanda drinkar i koket... C har druckit champagne HELA dagen. Hon tomde den forsta flaskan redan kl 11 imorse. Och pa tjejlunchen serverades det BARA champagne som dryck (forutom till mig da som drack vatten).. Sa man kan latt saga att vissa i sallskapet inte ar HELT stabila.. Och det ar inte bara C.. Bara inte nagon kommer pa idén att satta pa musik for da kommer jag inte kunna sova innan alla stuckit.. OH NO jag hor precis hur de borjar diskutera musik.. NO!!! Jag maste rusa och satta stopp for det... Fasen. Allt jag vill ar bara att SOVA! I lugn och ro och garna lange.. Och helst av allt hade jag gatt och lagt mig for 3 timmar sedan.. SUCK!

Bonne nuit!
C

Kommentarer
Postat av: angie

du borde ju inte ha bjudit in dom, eller våldgästade dom dig ;)

Postat av: nollåttan

puh, jobbigt. ibland får man bara NOG av partygalningar! hoppas du får en lugn dag & kväll iaf!

2007-04-01 @ 13:34:21
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: C

Angie
Det ar hos min kompis C. Hon har ett jattestort hus sa det ar ratt ofta som det ar fest har..
Nollattan
Ja, helt arligt - jag borjar bli RYSLIGT trott pa skiten. Att folk inte kanner sig SUNKIGA. Jag skippar ju iaf alkoholen till och fran (och dricker inte alkohol till lunch heller) men for vissa tar festen lixom ALDRIG slut. Jag har ju tack och lov borjat mala lite smatt igen under veckan och den kommande veckan ar det FOKUS som galler sa jag ska lasa in mig i mitt hus. Can't wait! :-)

2007-04-01 @ 13:41:38
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

hmmm...en flaska champagne innan 11 på morgonen...hade hon sovit då? I'm impressed

2007-04-01 @ 14:05:09
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Jo, hon hade sovit! Champagneflaskan drack hon till frukost tillsammans med en bagel med gravad lax och lok..

2007-04-01 @ 15:10:32
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback