SHIT va hände?? Jag ställde ju klockan på 9...

Och vaknade nu.. what the f**k?!? Har jag gått i ide, eller?? Gick och la mig halv ett och har med andra ord sovit i över 10(!!) timmar..... Vet att jag stängde av väckarklockan och tänkte "time to get up" men jag kom visst inte så långt.

image428
Bild tagen 10:56 från min balkong. SOL!! Och inte ETT moln på himlen!!

Idag är det ÄNTLIGEN strålande sol och varmt. YESS!! Så nu får gärna min muskelvärk gå över. Jag är övertygad om att kylan orsakat den så nu får det vara nog! (hm... kan också vara vilt dansande typ 4 timmar per dag senaste veckorna.. hm... Eller kanske Ashley har något med saken att göra....;-)

Eftersom Ashley uppenbarligen påpekat att jag är dålig på att ringa (brukar det inte vara tjejer som klagar på sån't?;-) så slog jag honom en signal igår kväll. Tänkte att jag skulle vara LITE trevlig iaf eftersom jag inte var världens bästa sällskap i söndags då vi alla åt beachlunch.

Han förvånar verkligen mig för han bjöd ut mig på middag ikväll.... Hur skumt börjar det här bli..? Vi har träffats nästan varje dag/kväll senaste veckan, han klagar på att jag inte ringer och nu ska vi ut och äta middag? Alltså, killen är grymt attraktiv och vi har alltid skoj. Men... Ja, ja, skit samma det är nice så länge det varar. Det är ju inte direkt så att det kommer att bli vi för det kommer det ALDRIG att bli. Han är en bad boy och de är ju inga keepers... men han är rolig att leka med... ;-)

Shit, hela dagen går. Idag måste jag koka marmeladen. Jag pallade ju en hel kasse med apelsiner från John eftersom mina hann bli gamla innan jag fick ändan ur vagnen... Och snart börjar John's apelsiner också bli gamla..  Så dagens schema är tvätta kläder, koka marmelad, måla och get ready för att träffa Ashley.

A+:-)/C

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

hihi...en till sju-sovare...! ser underbart ut hemma hos dig...hoppas verkligen att det är lika fint hos mig.
Lycka till med marmeladen,puss
XXX

Postat av: angie

hehe men jag har teori om det här med att alla fyller år samtidigt nu i mars. det är bara för att det är så poppis att knulla på sommarn! japp så är det. så alla föräldrar gick vilja på sommaren och fick betala det priset i mars.. hahaha

2007-03-27 @ 13:32:41
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: C

Lazy Girl
Usch, jag har blivit alldeles för lat. Normalt brukar min klocka ringa 8 och då går jag upp men efter de senaste veckorna....... Och den där marmeladen... Hoppas jag hinner imorgon.. ;-)

Angie
Hahahhahahhahah, helt galet med alla "mars-barn" hahahha ;-)

2007-03-27 @ 18:51:40
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback