Skolskjuts.... Hahhahahahha ;-)

Kvart i åtta ringde klockan!!! Och jag skjutsade C's barn till skolan.. Hahahhahahah - it's true!! Så lånar jag hennes bil under dagen (eller egentligen, hennes maids bil - familjebilen..)! Så jag är uppe, pigg och hemma hos mig redan!! Och har fixat finfina frukosten!! :-) Croissant, MIN marmelad och en cappuccino!! MUMS! Och så skiner solen också - me like!

image431

Skulle ju flygit till London idag kl halv elva men saker har blivit skjutna på framtiden så det vart liksom ingen idé. Tyvärr glömde jag bort att boka om biljetten vilket är lite irriterande och nu är det för sent. Så var det med det - jag får helt enkelt köpa en ny..

Måste skicka iväg ett gäng mail. Och skissa klart en duk samt plocka upp bilder på en j*kligt sleeeek båt. Precis min stil. Tyvärr ska jag inte köpa den utan måla den - my style - till det där kontoret i Antibes!

En kompis, David, är nere i Monaco under helgen (han pendlar Monaco - London) och han skickade ett SMS igår. Hoppas vi hinner ses under helgen, sist jag såg honom var i september då jag blev sjuk så det var inte så trevligt. Vi var ett gäng som drack drinx på Bar Americain i Monaco och jag höll på att förblöda...
Kul tjej ;-)!

Time to get moving!!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Sofie

underbar bild :)

Postat av: C

Sofie
:-) Ja, det var imorse det!! Nu är det molning och kallt IGEN.. Brrr. Ni har nog finare väder i Sverige.... Här är det bara 15 så man får pälsa på sig för att inte frysa ihjäl... :-)

2007-03-30 @ 10:57:35
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollåttan

Å MUMS!!!!! färska croissanter med smör & marmelad....mmmm.

2007-03-30 @ 20:44:02
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: mandi

Du är SÅ duktig som fick till din lilla marmelad tillslut =) Mysigt!

2007-04-01 @ 12:06:27
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: C

Nollattan
Ja, det var smarr!!!

Mandi
Ja, antligen! God blev den ocksa men aningen seg.. :-)

2007-04-01 @ 15:12:54
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback