Skönt att vara i MY CRIB igen!

ÄNTLIGEN hemma! Tänker nog låsa in mig och stanna här.... Bäst så... Så man inte hittar på fler dumheter..

Nu skiner solen vilket är tur - annars hade idag varit ännu värre. Och skönt att se poolen. Konstigt vad turkost kan pigga upp ;-)!

Ringde L så snart jag kommit innanför dörren. Helt plötsligt försvann hon och nu funkar inte min telefon. Det går att ringa men sedan så är det bara tyst. Uppenbarligen ringer det hos mottagaren men när de svarar är det också bara tyst. Jätteirri. Jag lever ju typ i telefonen. Vad ska jag göra nu??

Kanske städa. Mitt hus ser ut som ett bombnedslag. Kläder och tidningar överallt. Och så är jag supersugen på att måla. Men då måste jag städa först. Kan inte måla om det är stök överallt.

Tori och Gemma flyger hem idag. Ringde Tori tidigare men hon svarade inte. De är med Ed så det finns nog dessvärre INGEN chans att jag kan se dem innan de sticker. Eller, ja, Ed vill ju inte gärna se mig... Men jag träffar ju Tori när jag ska till London den 14:e men ändå. It would have been nice...

Undrar också om brevbäraren bojkottat mig. Sedan i januari har jag fått ETT brev - en el-räkning. THAT'S IT! Det tycker jag är lite konstigt.

Nä, ska ta tag i städningen. Somebody's got to do it! Och tyvärr är det jag... Mutter, mutter......
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Städa skulle jag behöva också, men hur kul är det egentligen? :/ Brevbäraren har nog gett någon annan din post, ett brev sen januari lät väldig lite ;) Kanske har du sluppit undan någon räkning nu om du har tur ;)

Postat av: C

Sweetheart
Visst är det i minsta laget.. Tyvärr dras alla mina räkningar på autogiro så jag kommer inte undan.. ;-)

Nä, städning är trist. Och nu måste jag fortsätta... SUCK!
:-)

2007-03-05 @ 16:21:52
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback