Slicka lite kanske? WHAT?

Hamtat tavlorna. De var utstallda forra aret och dessa 2 ar stora sa de har "bott" i ett warehouse tills nu. Jag var inte med och plockade ner dem sjalv.... och helt arligt... Va f*n gor folk??? SLICKAR pa mina tavlor eller???

Sa, det gick ju inte att lamna ifran sig dem.. SKIT! Sa nu blir det till att mala om/restaurera, och vart ska jag hitta tid till det????
Maste ringa A pa stallet den ena skulle till for att saga att de far vanta nagra dagar pa tavelleverans fran mig..

Tydligen ska det bli hyss ikvall. Vet inte mer an sa men C har visst en plan...

Ringde Ed igen. Han svarade. Vi hade ett helt normalt samtal, inte ett spar av ilska/irritation eller na't. Vi pratade inte ETT ord om helgen dock.. Anyway, I love him! Skont att vi har pratat!! Skulle nastan vilja aka over och ge honom en FET KYSS.... Hehe, na, nu ar jag dum... eller bara ironisk.. ;-) Ska forsoka ses imorgon han ska fixa extranycklar till mitt hus eftersom han slarvat bort dem han skulle se efter....

Got to go!/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

skönt! haha, vänta bara tills nästa drink!

eh, VAD har hänt med tavlorna?

Postat av: fröken Främling

Skönt att allting löste sig för dig:)

2007-03-08 @ 19:42:30
URL: http://melankoliskt.blogg.se
Postat av: angie

alltså medelhavs män ger flickor bara huvudvärk! hur roliga dom än är, så ställer dom bara till med frågor o besvär.. haha min erfarenhet.. det gäller att inte haka upp sig på småsaker har jag insett... keep it up girl!

2007-03-08 @ 20:12:32
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: nollåttan

guess what...ebba is BACK!

2007-03-09 @ 00:30:07
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Anonym

Nollattan
Hahaha... ja, precis..
Eh tavlorna.. Det blir nastan alltid nagon skavank efter att tavlor varit utstallda med pa en av dessa tavlor ser det verkligen ut som om nagon slickat nagra ggr pa tavlan och lamnat fargen blank.. skitskumt!! Oh well, what can I do??

Froken framling
Hihi, ja, men jag tror nog anda inte att allt ar overstokat annu... man vet aldrig med svartsjuka killar;-)

Angie
Na, precis!! Aven om just denna lilla kille ar engelsman - fast han har bott har nere alldeles for lange antagligen... Och blivit precis som dem.. hihi:-)

Nollattan
HAHA, ska GENAST kolla!!!!!!!!!! HHAHAHAHHAHAHAH

2007-03-09 @ 10:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback