Today SUCKS - fortfarande...

Nu har operan ersatts av housemusik. Försöker peppa mig själv... ;-)

image417
Fotade John's hus imorse när vi skulle hem. Det är NICE. Passade på att palla några apelsiner till min marmelad också! Syns inte så tydligt men trädet vid poolen (till vänster) är ÖVERSÅLLAT med apelsiner!!

Idag suger fortfarande fett... Har tvättat kläder - det är bra terapi! Och så har jag städat hela huset (tur att det är så litet!;-). Bara sopa golvet kvar så är det helt klart!

Dekadens är skoj to a certain extent.... Igår var verkligen HELT galet. HELT galet. Iofs är det nästan alltid HELT galet när alla bara partar och dricker och ingen har något 8 - 5 jobb. Fan, det går ju inte att bara vara oansvarig och hinka i sig champagne och drinx (även om jag nästan inte drack någonting under förra veckans partande!!) och bara skita i allt. ÅNGEST!! ÅNGEST!!

Nu är poolkillen här. Han har med sig en yorkshireterrier. Riktig liten snuttis. Hunden alltså! ;-)

Ashley kommer och hämtar mig vid fem/halv sex. Time for next PARTY.. igen... blä... C sa åt mig att se till att vi köper massor av boose på vägen..

Nä, nu måste jag sopa golvet. Ashley vill se huset när han kommer förbi och hämtar. Och så måste jag hoppa in i duschen och get ready for the nite! Oj, oj, oj...

Konstigt, nu känner jag mig faktiskt lite bättre! Ye-hey! Måste vara partymusiken...

:-)/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

fick den där melodifestivalcdn med några dvds gratis idag....attic är faktiskt bra. ingen dum skiva alls, believe it or not....

Postat av: Anonym

AHA! Dar ser man. Da maste jag ju inforskaffa den BUMS!! Lar nog inte hitta den har men jag ska till SV i april sa da!! Thanx for tipset! ;-)

2007-03-21 @ 12:45:08
Postat av: Jehona

Gud vilket drömhus :) Fint! Det lilla man ser av de iaf :)

2007-03-21 @ 14:11:43
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: C

Jehona
Ja, det ar verkligen ett superfint hus han har. Han har till och med tennisbana i tradgarden!! :-)

2007-03-21 @ 19:01:52
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback