Today!

Snart dax att sticka! Idag har jag varit duktig och tvättat.. Min favoritsyssla!! Var tvungen att ta ett foto på huset tvärs över gatan också. Det är SÅ fint och STORT! Det är ett gammalt hotell som de gjort om till lägenheter.

image392  image393

Och idag.... TA-DAAA!

image394

Nä, nu måste jag kolla om jag kan boka om Londonbiljetten imorgon. Kan ju faktiskt sticka till London i början av april och lämna in arbetsproverna. Ja, får se!

UPDATE: Det gick att boka om! Så, nu blir det till att slutföra arbetsproverna! Fasen så bra. Även om jag hade tänkt skippa det så känns det bra att det blir av nu när ett av SV projekten kanske inte går i lås!! ALL GOOD - kan man hoppas iaf!! :-) Och så är det alltid kul att "pop over" till London och träffa alla vänner!

Sedan är det verkligen HÖG TID att dra! Ner på stan och joina S och spana på killar!! Ti-hihihihi ;-)

/C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

vad härligt med kombon grönt & turkost....love that. haha, borde gå förbi den där mimicaffären bara för att frossa i rivierakläder!

Postat av: C

Nollåttan
Hahahhahaha.. Ja, Mimic är perfekt för sån't!!! Hahahha :-) :-)

2007-03-14 @ 14:54:53
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback