Våfflor..

Hm.. Insåg precis att det varit våffeldag i Sv. Jag har missat det helt. Fast så är det iofs i Sv. Men ändå. Jag missade att ställa om klockan igår. Och idag blev jag informerad om att det snart är påsk. Jag har verkligen ingen koll. Jag vet när jag och lillebror fyller år och julafton/nyårsafton är ju lite svåra att missa, men allt annat..... Och för den delen, även om jag vet när jul är så struntade jag ju i den i år och stack till London med en tjejkompis. Känns som om jag inte riktigt bryr mig heller.. är det skumt, eller? Oh well...

C som i Cykel.. Tjing-tjong styrstång ;-)

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

haha...jag har verkligen ingen koll heller om sådana saker...och jag bryr mig inte heller. XXX

Postat av: C

Haha, kanske har att göra med att man inte har ett 9-5 jobb och allt inrutat efter normerna... Vad vet jag?? Oh well... xxx

2007-03-27 @ 11:37:32
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback