Vissa saker far man ata upp....

Glitter och glamour i all ara..... Men lordagen gick fullstandigt ur styr. Man kan val typ saga att jag vaknade nu... Typ.. Och visst hander det att man sager "Jag ska ALDRIG mer dricka alkohol" efter partyn dar man tittat DJUPT ner i glaset men efter 3 dagars champagnedykning sa sager jag sa har: Det kommer att droja VAAAAALDIGT lange innan jag dricker alkohol igen. VALDIGT LANGE. Jag borde sluta dricka helt och hallet. Och jag behover definitivt inte alkohol for att ha skoj. Normalt ar det ju jag som kor sa oftast ar jag nykter nar jag gar ut!

Det kommer formodligen droja VALDIGT lange innan Ed pratar med mig igen.. Hm.... vissa saker man gor intoxicated ar inte riktigt bra... hrmpf... Och Ed har kanslor for mig och dem kan man saga att jag trampade pa ratt olampligt typ tidigt igar morse. Och visst, alkohol ar ingen ursakt men det ar en forklaring.. Tyvarr. Jag kysste Ed's van H.
1 DALIG IDE.
2 H har flickvan (och jag skulle ALDRIG, ALDRIG ens narma mig nagon som ar upptagen om jag var "vid mina sinnens fulla bruk") 
3 Elakt mot Ed.
Sa, jag kommer nog att fa ata upp det ett bra tag framover..

Usch och fy! ANGEST!

Har inte varit hemma hos mig sedan i lordags och nu langtar jag hem!! C's hus ar dessutom alltid fullt av folk. Hon har 2 personer som jobbar och bor i huset och sa hennes barn (som oftast ar supersnuttiga men aningen skrikiga ibland..). Hennes maid skjutsar hem mig vid 1. GAH - jag HATAR att vara utan bil. Man ar helt handfallen och maste forlita sig pa andra.. IKK!

Na, ska ata en bit. At lite Heinz vita bonor i tomatsas igar - och det ar allt sedan i lordags kvall... Usch, jag mar verkligen SKIT!

/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

o man. lite soppiga situationer behöver man ta sig igenom i livet. det är inte alltid helt fel faktiskt. man kommer alltid ut lite starkare och lite smartare. har själv gjort ett antal dumheter och tacka fan för det, såhär i efterhand- man måste ju våga, var det inte du som sa?! ;) ha det bra!!

Postat av: Camilla

hah! :)

2007-03-05 @ 12:47:07
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: C

Jo, det var jag som sa det där med våga. Fast det är mest i en relation. Och relationer är jag verkligen inge bra på. Livrädd för att binda mig och ännu mer för att blotta mig och bli sårbar... USCH..

Håller helt med att soppiga situationer comes and goes. Fast de är j*kligt jobbigt att vara i dem... Idag vill jag gärna krypa ut ur mitt skinn och transformeras till någon annan. Det skulle passa mig bra! ;-) Ha så bra själv! x C

2007-03-05 @ 15:12:28
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

alla kan göra misstag...du glömmer nog snart det hela...och alla andra med...!

2007-03-05 @ 18:23:31
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: C

Lazy Gril
Ja, det hoppas jag verkligen! Fast rivieran är lite av en skvaller-bytta-bing-bong värld ibland. Hmm. Och Ed är inte glad. Men, I will keep my chin up och tänka på vad du sagt! It helps! :-)

2007-03-05 @ 23:22:17
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback