Argbiggan..

Jag spricker snart. Jag måste sticka härifrån. Typ till mitt hus. Så man kan få lite space. Inte bara från mammy utan från Nat också. Han gör mig HELT förvirrad. Och det känns ju LITE TIDIGT att börja ställa frågor etc. MEN... han har vid ett tillfälle sagt till mig att;
"-Stay away, I'm trouble."
PLUS att det är en j*kla massa rännande med olika tjejer till höger och vänster hela tiden. Och som jag sagt tidigare - min intuition säger mig att han inte har helt rent mjöl i påsen.. Eller nå't i den stilen iaf.. Som tex att han ska på en middagsbjudning med en DATE på lördag. OK, THANKS - det känns ju verkligen som om jag är ngt speciellt.. :-S Men, så när vi pratar så försäkras det hit och dit i en massa olika förklaringar samt att han säger så snuttiga saker att man smälter - NÄSTAN iaf.. I don't trust him!

Jag känner mig som värsta argbiggan. Skulle behöva en sandsäck att avreagera mig på. FRUSTRATIOOOON! Jag har faktiskt precis pratat med Nat och han refererade igen till mig som sin flickvän och jag kunde inte låta bli att undra hur han menade och - VOILÀ, han börjar sin förklaring med mina misstankar UTAN att jag har sagt någonting om dem. 

Hm.. den här texten är nog något förvirrad nu när jag läser igenom den.. Men, ja, jag är nog rätt förvirrad också. Eller förresten, jag är ARG och då blir man ibland förvirrad... Eller så!?

GAH, jag vill BORT. Eller snarare HEM!
/C 

Kommentarer
Postat av: nollattan

då föreslår jag en tur till SATS stadion, stort och luftigt, snygga killar, stora sandsäckar, tunga vikter....hu, förstår dig!! usch, det gör ju ont att känna sig ej 100% för den andra, tycker jag iaf. sköt om dig! natti!

Postat av: nollattan

haha, du har så rätt, grannarna är oftast autistiska....men detta är en liten förening där många bott ett bra tag. Gillar mixen av gammalt och ungt...ssk killarna hahahaha

2007-05-09 @ 00:10:18
Postat av: Anonym

Fattar inte varför dom flesta tjejer ska vara så jävla naiva för. hur kan du acceptera och fortsätta med en kille som beter sig så och säger såna saker? Idioti...

2007-05-09 @ 08:37:32
Postat av: C

Nollåttan
Nice med trevliga grannar. En av mina grannar i FR är supernice och ger mig böcker etc. Och jag har köpt blommor till honom och hans fru. De är ett äldre pensionärspar som lever livets GODA dagar i solen!

Nä, det är lite skumt med Nat. Och det märkliga är att det är han själv som nämner att han ska träffa den och den och att han ska på fest med en annan tjej osv.. Fast det har alltid en förklaring. Efter hans och mitt samtal igår har han skickat typ 5 sms och ringt 2 gånger. Han är jätteorolig att jag tänkter vända honom ryggen nu när han fattat att jag INTE gillar hans playboyfasad. Och det verkar faktiskt som om jag slagit hål på just en fasad....

ANONYM
Hahahhahahhaha FORTSÄTTA??? Vi har ju för sjutton knappt börjat?!?!?!? Vilken naiv värld lever du i?? Jag och Nat har träffats i HELA 7 dagar. Hahahha!!

Och vem sjutton har inte grejer på G utanför en relation när man precis träffats?? Man har väl haft ett liv?? Jag tänker definitivt ge det mer tid - är det menat att bli så blir det.

Och helt ärligt. Jag accepterar att han haft ett liv "innan" mig men att hålla på att spela playboy och träffa andra OM det nu är så att vi ska ha en relation, det accepterar jag INTE men, för f*n, lite mer är 7 dagar tycker kan man ge. Det verkar ju dessutom som om det är en fasad för att göra mig mer intresserad..

Så din teori om naiva tjejer.. Hahahhaha. Hur jä*la korkade är killar i så fall om de spelar Allan för att få tjejer på fall?? Hahhahaha

Förlåt men jag måste nog skratta lite mer åt din idiotiska kommentar - HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA! :-)

2007-05-09 @ 11:59:19
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Usch då, det där låter jobbigt! Känner igen den typen av killar som beter sig så... Och så kan de verka supergulliga när man är med dem sen... :/
Hoppas det löser sig, och att han visar sig vara bara din ;)

2007-05-09 @ 13:57:47
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: C

Sweetheart
Ja, sedan han anat (typ då jag pratade med honom igår kväll) att jag inte gillar allt snack om alla tjejer hit och dit som det verkar, så har han fått lite panik. Alla hans vänner säger dessutom att han är en så'n uuunderbar kille.. Oh well, only time will tell. Fast det verkar faktiskt som om han vill göra mig avundsjuk för att jag ska tro att han är en så'n cool kille. Hm.. han är kanske lite osäker..
Allt löser sig ju alltid!:-)

2007-05-09 @ 15:27:22
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback