Fakir-flyget och har inte börjat packa än..

Mmmm.. flyget går TIDIGT! Måset vakna i OTTAN. Zzzz - jag blir matt bara jag tänker på det...

Jag har inte börjat packa. Letar dessutom efter en "betong" bok som jag MÅSTE ha med mig ner till FR. Och mammy säger att hon inte vet vart den är. Jag lämnade den på fönsterbrädan i "mitt" rum när jag var här sist så GISSA vem som mao har flyttat på den sist.... Morr...... Jag MÅSTE ha med den ner! Det är en bok om betong och preparations osv. för mina skulpturer. MÅSTE!!!

Många måsten... Måste ringa taxin nu. Usch, jag hatar att gå upp så tidigt och resa. Det förstör hela dagen. Tack och lov ska jag ju hem och det finns inget bättre. Tänker börja med att kasta mig i poolen - den borde vara tillräckligt varm nu.

Resväskan väntar. Fasen, jag kommer nog resa med 2 små väskor. Och inte kommer jag att få med mig allt heller.. SUCK!
C


Kommentarer
Postat av: Sofie

det låter stressigt .. men samtidigt kul att du kommer hem :) hoppas du hittar boken med!

Postat av: Gia

Cannes festivalen nu? Är du där? berätta! ;)

2007-05-17 @ 13:49:10
URL: http://iseeyouyouseeme.blogg.se
Postat av: aija

nu e väl filfestivalen, ohh rapportera till oss andra stackare, hehe :)

2007-05-20 @ 16:02:22
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Hur har du det nu? Hittade du boken? Saknar lite uppdatering i din blogg på sistone... :)

2007-05-21 @ 16:00:41
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: C

Sofie
Hittade inte boken.. :-(.. Fast nu händer så mycket att jag inte skulle haft tid för den ändå ;-)..
Gia
Det händer så sjukt mycket... Fast jag ska försöka att uppdatera lite ibland iaf!!! Och efter filmfestivalen är det dessutom GRAND PRIX.. :-)
Aija
I know.. Jag ska försöka bättra mig. Man är knappt hemma annat än när man stupar i säng för att iaf sova NÅGRA timmar... :-)
Sweetheart
Nä, hittade inte boken, men jag har inte haft en sekund över sedan jag kom ner så det har inte gjort så mycket faktiskt.. :-) Sorry, ska försöka uppdatera LITE bättre.. :-)

2007-05-21 @ 20:13:22
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback