Fröken Obsessive obsessar ännu mer.....

UPDATE:

Ok, jag tar tillbaks.. Lite iaf. Öppnade just min mailbox och där hittade jag detta...
-- I miss you -- I'm bored at work and all I can f***ing think about is you!! 
Jag förmodar att han gillar mig LITE iaf... :-S

Jo, faktiskt... Och till råga på allt har han skickat ett SMS imorse som lika gärna kunnat vara ämnat åt någon annan. Någon som han uppenbarligen varit med i bastun... Beroende på hur man tolkar... Och just nu så tolkar ju jag ALLT han säger till att han är en PLAYBOY. Så med andra ord måste sms:et varit menat till någon annan tjej. SUCK! Ja, jag tänker inte svara på det iaf. Och så får det va! BASTA! ;-)

image485  image486

Nä, så för att tänka på något annat.. Lite rolig shopping... Tunikan från Indiska. Blir perfekt på stranden. Särskilt till min blå/vita Emporio Armani bikini jag köpte förra året (och använde typ 2 ggr...). Och den lila klänningen från HM för 98:-!! Hur är det möjligt. 98 ynka kronor. Ja, den kommer nog till användning NÅGON gång iaf! :-)

Nu måste jag fixa. L kommer och hämtar snart. Vi ska till UPPSALA av alla ställen. Hon måste köpa IKEA stolar som inte finns i Stockholm - så, så åker man och köper i Uppsala istället tydligen.

:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollattan

äh, IKEA är skoj!! Gud vilket läckert meddelande, ofcourse he likes you!!! hihi!

2007-05-01 @ 15:00:49
Postat av: UmmaGumma

Så billig klänning och så snygg.

Blä för players förresten! Tukta honom rejält :P

Postat av: Sofiah

playboys är farliga, men oj så roliga.. Snygga kläder förresten! :)

2007-05-01 @ 17:18:27
URL: http://sofiaa7.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Gillar ikea. L köpte stolar och massa annat. Själv har jag fyllt på doftljus för hela sommaren!! Ja, Nat är rätt nice när allt kommer omkring. Gillar verkligen den typen av meddelanden!! :-)

UmmaGumma
Fin, va?! Fast den är ju gjord av polyester men för 98:- tänkte jag, what the heck!?
Såklart att han ska tuktas, lite iaf.. Han kan ju inte komma här och tro att playboyfasoner går hem!! Nä, he's got to do some work!! ;-)

Sofiah
Ja, ha är ett rejält charmigt yrväder. I LIKE! Fast som sagt - är det för mycket playboy så går han BORT! FET BORT! Ska ta reda på det i helgen!! :-)

2007-05-01 @ 23:20:47
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollattan

snygg färg på klänningen förresten...och indiska har så mycket fint att jag är chockad.

2007-05-01 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback