Gäääsp.

Vet inte ens varför jag loggat in. Har typ ingenting att skriva.

Igår var skoj. Först melodifestival med massa folk. That was nice. Fast det blev inte så mycket tittande. Vi såg Sverige, Frankrike och så hon som vann. Fast INNAN hon vann, då. Och så åt vi godis. Och lyssnade på annan musik i bakgrunden.

Sedan stack vi till Cafét. Jag körde bil så det blev 0 alkohol igår. Jag parkerade precis utanför. OCH bilen stod kvar när jag skulle köra hem! GREAT. Hehe, men jag är inte lat ;-).... Skjutsade de andra till  Hells Kitchen. Jag var alldeles för trött och eftersom vi dansat på Cafét så hade jag ont i benen också (shit vilken pensionär man är) så för mig blev det hemåk... Var hemma vid 3 så det var helt ok.

Idag besök hos farmor. Som undrade 100 gånger NÄR jag skulle åka hem (till FR allså). Hon trodde också att hon var runt 60 år.. SÖTA LILLA FARMOR!!!! :-)

Sedan har jag checkat läget för filmfestivalen med fester och så. Skrivit upp på listor och skickat efter vip-pass. DET SKA BLI SÅÅÅÅÅ FUN! As every year. Förr förra filmfestivalen var HELT galen. HELT GALEN! Känner på mig att i år kommer att slå det med hästlängder... Och så ska ju N med så det kan inte bli annat än CRAZY. Can't wait!

Jaha, det blev lite text ändå - trots att jag är HELT oinspirerad. Vill egentligen bara packa och sticka men det är 1000 saker att göra..
/C

Kommentarer
Postat av: nollattan

helt nykter?!? huu, duktigt jobbat! det skulle jag ALDRIG klara av!

Postat av: Sofiah

bra jobbat att vara nykter! :)
har också varit helt uttråkad idag och skrivit meningslösa inlägg.. som vanligt, :p
/ Sofiah

2007-05-13 @ 22:33:26
URL: http://sofiaa7.blogg.se
Postat av: C

Nollåttan
Jag går faktiskt ofta ut utan en droppe alkohol. Oftast är det förknippat med att jag kör bil men det händer att jag skippar drinxen ändå!! Och jag har verkligen INGA problem alls med det. Igår var jag relativt lugn (lite dansande blev det) men annars är jag minst lika partyglad som alla som är onyktra. Det farliga för DEM bara är att jag som nykter SER ALLT!! HAHAHHAHAHHAHA! :-)

Sofiah
Framför allt är det skönt dagen efter att man inte druckit! Även om man är lite trött så mår man PRIMA! Uuuh, det är så trist att vara uttråkad.. Jag är trött på det nu! :-)

2007-05-13 @ 23:24:40
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: aija

fattar inte, var du inte precis i sverige sen åkte du tillbaka till cannes men nu e du tillbaka i sverige igen??

2007-05-14 @ 08:23:38
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: C

Aija
PRECIS. Som en skottspole.. Rätt irriterande faktiskt eftersom jag BARA vill vara i FR egentligen! Sticker ner imorgon igen och då har jag varit i SV i nästan 3 veckor. Ska vara nere i 3-4 veckor sedan blir det resa av igen... Fast då med ett annat stopp en vecka innan SV! :-)

2007-05-14 @ 11:11:37
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback