Hemmakväll.... Välbehövligt under GALEN filmfestival... :-)

Lite tid över att uppdatera!!!!

image492
Nikki Beach - premiärpartyt på Carlton!! De hade fixat iordning riktigt NICE!! Fun-fun!

Med filmfestivalen är det ett gäng event varje kväll så allt har gått i ett. Sedan i onsdags då festivalen började har dygnen vänts helt. Vaken på natten sova på dagen.. ;-) Eller nästan iaf.. Vi har såsat ner oss till min pool och skaffat oss lite färg när vi vaknat och vi har försökt att inte sova bort hela dagarna...

Förutom festivalen pågår det sedvanliga "Riviera-dramat" bland mina löjliga vänner.. Do I live in "Dallas" or is it "Falcon Crest"???? Jag är så fett trött på människor som måste hålla på att vara drama queens över ALLT. Min kära vän N från Sthlm är ju nere nu och hon har gjort EN av mina vänner (C) grymt avundsjuk - på att bara var snygg.... WHAT?? Är vi inte vuxnare än att man kan sätta sig över sån't??? Zzzzz..

Så N och jag har hållit oss till "våra" fester vilket inte varit helt fel. Har sprungit på Snoop Dog, Schenkenberg och Ivana Trump bland andra. Dessutom blivit inbjudna till en av filmvisningarna av "the star of the movie" himself!! Plus att vi fick inbjudningar till Denise Richards fest! Det händer så mycket galet och man träffar så mycket skoj folk VARJE dag!!

image493  image494
Party på topdeck där det även finns en jacuzzi... :-) NICE. Och anländande till en av "båt-festerna"..

Nat kom ner över helgen. Eller ja, lördag till idag. Hans bagage försvann och hans telefon slutade fungera så det började inte så bra.... Sedan var vi på en yacht på drinks på lördag kvällen och efter det mötte vi upp med alla andra på M1NT partyt. Det var sisådär så vi var några som hellre ville dra till Baoli. Sagt och gjort. Nat stannade med Ed och några av de andra på M1NT. Vi kom överens om att han skulle ringa när de stack så att vi kunde mötas upp. Nat skulle ju såklart sova hos mig!

Men så när jag inte hört något och klockan var typ 5 och vi kände att vi "gjort" Baoli så ringde jag honom. Då var han i Antibes med Ed???? Och tänkte sova där... OJ, OJ va jag INTE var glad... Han var ju bara nere 2 nätter och 3 dagar och det känns ju inte så kul att en av de nätterna skulle vi inte spendera tillsammans...

image495
Nix, it's not me... Jag satt på speedboaten HELA tiden.. Även om det vore skoj att åka lite.. Will try - but later.. ;-)

Ja, ja, eftersom vi inte skulle mötas upp så bestämde jag och de andra - N, Tim och S att vi skulle sticka tillbaks ut till en av yachterna och dricka mer champagne. Sagt och gjort. Dessvärre utmynnade den sejouren i en vadslagning om Wakeboarding.... Så direkt efter yachten stack vi hem och hämtade badkläder för att sticka till Juan les Pins och åka wakeboard... Vid det här laget var kl runt 9 på morgonen... Hahhahaha...

Så - ut på havet i en speedboat och så gjordes det upp om wakeboardtävlingen... Sedan frukost på beachen och efter det hemgång och SÖMN... Klockan var nästan 12 på dagen när vi äntligen kom i säng. GISSA om Nat var glad... Han känner ju dessutom inte killarna vi var ute med så det hjälpte nog till det med. Och jag var ju förbannad för att han stuckit till Antibes och när han bad att få komma hem till mig under dagen sa jag blankt NEJ.. Så det blev typ vårt första lilla tjafs....

Och Ed är ju inte sen med att baktala. Mig alltså. Han skulle ju helst vilja vara min pojkvän själv men nu när han inte är det är han visst inte sen med att sätta käppar i hjulen... Så en hel del skitsnack har visst pågått.. Jag känner verkligen att jag INTE orkar bry mig längre. Jag tänker nog undvika både C och Ed ett tag. They drain ENERGY..... Och att C blir irriterad på folk bara för att de ser bra ut och "hotar" henne (eftersom hon inte får lika mycket uppmärksamhet då.....) det är verkligen jäkligt barnsligt och helt stört....

Det har ju såklart hänt massor mer SKOJ med alla fester och yachter osv. osv. men skulle jag skriva ALLT skulle det ta hela natten.... Och ikväll har jag städkväll. Igår spenderade jag och Nat - nästan själva. Middag med 2 vänner och sedan sov Nat och jag hos mig. Och idag har vi umgåtts hela dagen. N stack ut på egen hand och det slutade i värsta äventyret i St Tropez... Alltså, de partade igår i Cannes och fick imorse för sig att sticka till St Tropez hela gänget så där avslutades partyt och N kom hem för typ 2 timmar sedan... Nu sover hon. Och jag tycker faktiskt att det är NICE att ha en innekväll. Killarna hon var ute med igår ska dessutom hit på brunch imorgon så det behövs lite tid att fixa....

Kommentarer
Postat av: nollåttan

WOW. fasiken, att ni bara orkar. jag är så trött just nu att det känns som om jag hade storknat efter 5 timmar. vad är hemligheten....förutom att det berkar j-t kul förstås?!

2007-05-21 @ 20:18:01
Postat av: Sofiah

nej, jag är inte alls avunsjuk när jag sitter här med regn utanför fönstret.. :( Låter som du haft en rolig vecka! :D

Postat av: Sofie

håller med Sofiah, regnet här i Sverige är verkligen underhållande.. inte behöver man en filmfestival? :S Låter som om du har riktigt kul :)

2007-05-22 @ 08:55:42
URL: http://thepalma.blogg.se
Postat av: Nadine

just nu önskar jag att jag varit där...hade varit perfekt just nu.
enjoy darling

2007-05-22 @ 21:52:33
URL: http://nadinemperio.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Jag är så avundsjuk på dig nu! Du verkar ha grymt roligt! :) Trisst med din kompis C bara, vad är det för stil egentligen? :P

2007-05-24 @ 13:27:55
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback