Jaha, så borde man lägga på ett kol..

Så har jag målat klart. Hann med lite extra dessutom. GOOD.

Bara att fixa iordning sig dårå... Bara det att jag typ inte har någon ork. Skulle hellre stanna hemma. Inte för att sällskapet inte duger - jag ska träffa ett ex. och sedan ska vi möta upp med N och Chris. Hahhaha "par-drinkar". Hahahha eller inte ;-).. Nä, men sällskapet är riktigt trevligt. Jag har bara ingen lust att vara social. Men jag förmodar att jag måste ta mig i kragen. I will like it once I'm there! Så är det ibland.. Tanken på att vara social tar emot...

Och så måste jag hinna ringa Nat också. Han har ringt och sms:at idag och jag borde slå en signal. Fast att jag ska på event med ett ex. tänker jag inte nämna - jag kan ju ana vad han skulle tänka. Typ som jag tänker. Kanske. Eller inte. Äh, det är ändå oväsentlig info - alltså att det är mitt ex jag ska dit med. Jag och mitt ex. är vänner och det finns verkligen INGENTING annat där.

SUCK. Snart börjar det bli brått.. DJUP SUCK!
C

Kommentarer
Postat av: Fröken Singel

klart du ska berätta att det är ditt ex du ska ut med! så får han också känna sig lite svartsjuk... ;)

Postat av: Madicken

Men å andra sidan kanske det é bra att kittla hans svartsjuka lite..om han känner det...*hihi*

2007-05-11 @ 08:13:34
Postat av: C

Fröken Singel
Hihi, jo, han fick veta.. ;-)

Madicken
Hihi, uppenbarligen är han svartsjuk.. ;-)

2007-05-11 @ 09:41:00
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback