Lång dag...

Lång dag. Stack till L och åt lunch! Nice, nice! Men, mot slutet av vår lunch ringde min telefon. Min vän K som är allvarligt sjuk och som opererats i tisdags hade drabbats av blödningar på morgonen och varit tvungen att åka in till sjukhuset igen. Nu var han tillbaks hemma men inte direkt i särskilt bra "skick".. Så, jag hoppade in i bilen och stack dit. Jag stannade tills klockan var halv åtta och hans man kom hem.

Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag med tanke på omständigheterna. Jag älskar att umgås med K. Tyvärr FÅR jag inte få honom att skratta för det gör så ont i hans operationssår då men ibland kan man inte låta bli... ;-) Vi pratade massor av strunt och så åt vi indiska kakor som smakade tapetklister...

Hela dagen gått och har jag massor kvar att göra - och det måste göras imorgon. Eftersom jag ALLTID är sen med allt så blir det helt kaiko om något inte går som man planerat. Och hur ofta funkar världen som man planerar?? Nä, precis.. ALDRIG!! Oh, well....

Och snart är det tisdag. Hur kommer det sig att när jag är i SV så vill jag bara sticka härifrån så snart som möjligt men när jag sedan bestämt datum och bokat biljett så räcker inte tiden till och jag önskar att jag hade MER tid i SV.. Det är samma sak varje gång! Nu är det bara 3 dagar kvar - sedan ska jag vara startklar och på Arlanda..

Såååå trött.... Har precis lagt på luren efter en timmes långt samtal med Nat. Man skrattar HELA tiden. :-) Längtar lite tills nästa samtal. Vilket borde bli runt 10-11 imorgon bitti. Ungefär då brukar han iaf ringa varje morgon! :-)
Sweet dreams!
God natt! :-)
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback