Martin Solveig - KAN DET BLI MER FRANSKA RIVIERAN?F*n va jag längtar HEM!

UPDATE: Vore jag hemma i Cannes nu skulle jag skutta i partystassen och några nice heels och dra ner till BAOLI... Man vill bara parta när man hör låten. Jag måste nog sluta lyssna för mitt Baoliabstinens börjar bli ohållbart... ;-)

Alltså, hela våren har de spelat den på radion och på ALLA clubs!! Och när den spelas blir alla GALNA! Den är f*n genial. So cool och SOOO HAPPY!!! LOVE IT! Kommer DEFINTIVT att vara RIVIERANS PARTYLÅT NO 1 I SOMMAR!!!! Eller - den ÄR redan det!!! :-)


Jepp, bilden är klickbar och VOILÀ där är den - the perfect party song! :-)

Jag har sprungit på ALLA skivaffärer i Stockholm och den har BARA släppts i Frankrike än så länge.. SNYFT. Jag såg den som hastigast på MTV i förra veckan och tänkte att det borde finnas hopp att hitta den även om jag för tillfället är i Sverige - men ICKE.. :-(

Hur som helst längtar jag hem - MASSOR. Och nu när jag lyssnar på "Rejection" på YouTube HELA dagarna så längtar jag ÄNNU MER! Har kommit fram till att jag tänker skita i att köra ner bilen nu utan jag måste boka flyg. Fasen - jag HINNER inte köra ner bilen. Det får bli senare.

Nat undrar om jag har lust att flyga till London på lördag men jag tackar nog nej. Jag har massor att göra plus att - ju mer jag tänker på honom - ju mer skum blir han. Jag tror SERIÖST att han ser mig som en "show off". Det är något som är konstigt. Han drar konstiga lögner om helt oväsentliga saker. Så är det bara. Och även om jag inte sticker till London på lördag så träffar jag honom på Rivieran den 19:e då han flyger ner för att parta en helg!!

Nä, nu måste jag lyssna på THE SONG en gång till - eller, ok då - 48 gånger till innan jag nattar!
:-)/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback