Morgonpigga störar..

Alltså... Visst, jätteroligt att folk ploppar ut ungar till höger och vänster. Men när en kompis sms:ar kl 07:11 att hennes syster blivit mamma så undrar jag HUR VIKTIG INFO är det egentligen att dela med sig kl SJU på morgonen?? Kunde hon inte väntat iaf 2 timmar till... THANKS säger jag som varit KLARVAKEN sedan dess.... Från och med NU så MÅSTE jag stänga av telefonen när jag nattar!! Inte för att jag känner massor av folk som ska föda barn utan för att jag behöver sova!!!!

Och inte nog med det.. Även om jag varit klarvaken sedan 7 så kan jag inte direkt säga att man skuttar upp och tycker att allt är fab... När klockan är 5 över 8 så RINGER TELEFONEN. Det är mamma. Hon är på jobbet och ringer ENBART för att tala om att hon glömt sin klocka hemma. Så har hon mage att fråga om jag ska ut på förmiddagen så jag kan svänga förbi hennes kontor med den.. WHAT! She's gotta be kidding!! Jag sa såklart NEJ.. Även om jag tänker sticka till solariet om en stund. VA SJUTTON - man klarar sig väl utan klocka på armen några timmar... Plus att det faktiskt finns en klocka på datorskärmen som är SYNLIG HELA TIDEN...

Vaken är jag men INTE pigg direkt.. Försöka somna om är ju ingen idé - då går ju hela dagen. Nä, jag får nog pallra mig till solariet nu då. Det kanske man piggnar till av.

Kollade förresten flyg till den lilla trippen som N vill att jag ska göra med henne i juni. Biljetterna från Nice till den "hemliga" destinationen kostar bara 2000 spänn - så med andra ord finns det inga ursäkter för att inte sticka dit! Måste prata med N så vi kan komma överens om WHAT TO DO!

:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback