Någon är visst lite svartsjuk....

Ringde Nat från bilen på väg att hämta ex:et igår. Det blev en massa frågor om vart jag skulle och med vem/vilka. Hihi. Jag tänkte ju att jag inte skulle säga något för att det bara var onödigt men "någon" ville visst veta.. ;-) Först sa jag att jag skulle på eventet med en vän. Då ville han veta vem. Han känner ju bara 1 av mina vänner i Sthlm, L, men såklart ville han veta om jag skulle på eventet med en tjej eller kille... Osv. Så jag sa som det var helt enkelt. Och som sagt. It's nothing for him to worry about!!! Fast han blev faktiskt lite svartsjuk. Och skickade ett snuttigt sms under kvällen och när jag var på väg hem så ringdes vi. Vi pratade i nästan 40 minuter. Han hade funderat massor under kvällen och han känner sig osäker. Snuttisen. Till saken hör dessutom att Nat är rätt mycket yngre än vad jag är. Och han är orolig att han inte är tillräcklig.

Hur som helst - I MISS HIM! Tur att det bara är en vecka tills jag får se honom nere på Rivieran igen! Fasen att det ska vara så omständigt att dels vara på "long distace" och dels att det ska hålla på att "spelas cool" osv. Vi har ju pratat en del om det lately så det blir nog bra.

Ska på lunch till L (andra L - hon som har en liten söt dotter!). Innan dess måste jag hinna måla lite och ringa några samtal! Och sedan ska jag till L (hon som ska flytta till andra sidan Atlanten) och putsa hennes fönster så att hon slipper det i all sin stress.

Fattar inte att det är fredag REDAN. WHAT!? Och det verkar som om det ska bli Schlagerkväll imorgon kväll. Hahahhahah jag som inte har en clue... inte direkt något intresse heller. Hörde precis en snutt av The Ark låten på TV. Den lät verkligen RIKTIGT DÅLIG. Surprise eftersom jag gillar dem annars.. Ja, ja..

Time to get moving! :-)/C

Kommentarer
Postat av: Sofie

nee the arks:s låt är ju bra :) har förhoppningar om vinst :D

Låter kul med nat ;)

Postat av: Madicken

Det där spelet är kul! Men oxå jobbigt...*hihi* Gott att han reagerade på "rätt" sätt..ni kanske har något riktigt lovande på G ändå!? Verkar som att han kör sitt sätt för att visa sej kaxig så att inte det osäkra kommer fram..ja typisk kille alltså! *haha*
Jag väntar med spänning på fortsättningen!

Trevlig helg!

2007-05-11 @ 15:37:24
Postat av: C

Sofie
Hm.. jag får nog lyssna en gång till.. Om inte annat så ska jag ju faktiskt kolla på det imorgon!! Mmm, Nat är fin.. :-)

Madicken
Hhahahha, ja faktiskt. Rätt typiskt killar. Lite som om de "spänner muskler".. Hahhaha ;-) Fast det verkar ju krypa fram en very nice kille under den fasaden.. Ha en RIKTIGT trevlig helg själv! :-)

2007-05-11 @ 23:44:20
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback