Naiva tjejer!? Hahahhahaha.. Appropå mitt inlägg igår om Argbiggan..

Postat av:

Fattar inte varför dom flesta tjejer ska vara så jävla naiva för. hur kan du acceptera och fortsätta med en kille som beter sig så och säger såna saker? Idioti...

2007-maj-09 @ 08:37

Postat av: C

ANONYM
Hahahhahahhaha FORTSÄTTA??? Vi har ju för sjutton knappt börjat?!?!?!? Vilken naiv värld lever du i?? Jag och Nat har träffats i HELA 7 dagar. Hahahha!!

Och vem sjutton har inte grejer på G utanför en relation när man precis träffats?? Man har väl haft ett liv?? Jag tänker definitivt ge det mer tid - är det menat att bli så blir det.

Och helt ärligt. Jag accepterar att han haft ett liv "innan" mig men att hålla på att spela playboy och träffa andra OM det nu är så att vi ska ha en relation, det accepterar jag INTE men, för f*n, lite mer är 7 dagar tycker kan man ge. Det verkar ju dessutom som om det är en fasad för att göra mig mer intresserad..

Så din teori om naiva tjejer.. Hahahhaha. Hur jä*la korkade är killar i så fall om de spelar Allan för att få tjejer på fall?? Hahhahaha

Förlåt men jag måste nog skratta lite mer åt din idiotiska kommentar - HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nääääwwww tog du åt dig så mycket de trodde jag inte. få ingen hjärtattack bara

2007-05-10 @ 12:22:57
Postat av: C

Tog åt mig.. Nä, jag fick mig mest ett gott skratt! Det är det "Hahahhahahhaha" betyder.. ;-)

Postat av: Anonym

Taskig humor tjejen

2007-05-10 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback