Nat håller sig på mattan..

Hahhahhaha, ja, även om han inte har en susning om att jag fått ett riktigt obsess-ryck så har han varit sitt sötaste jag idag. Kanske det iofs beror på att jag inte svarat på sms och mail direkt!?



Hur som helst så ska vi låna L's lägenhet på fredag. L håller på att renovera den eftersom hon har hyrt ut den så man kan säga att den är en tom övernattningslägenhet för tillfället, så det passar ju Nat's besök utmärkt.
Jag föreslog för Nat att vi skulle sticka FRÅN stan på lördag kväll. Han tyckte att det var en fantastisk idé och fick mina förslag på hotell så imorgon ska han boka. Vi ska till ett ställe utanför stan med SPA men vi har gemensamt beslutat oss för att strunta i själva SPA delen... As I told him.. We have other things to do... ;-) Vad jag menade var förstås att promenera i naturen och titta på skärgården - vad annars?? Hahahah.. Hur som, han fixar - that I like!

Efter Ikea besöket i Uppsala så träffade jag N en sväng. Vi käkade middag på Linnégatan och pratade skoj! Får se om vi sticker på en liten tripp i juni. Vore helt galet skoj. Can't say more... Men, jag MÅSTE fixa så jag kan hänga med henne. MÅSTE!

Nä, batteriet på laptop:en håller på att ta slut. Och jag borde förmodligen sova beauty-sleep. Sov-banta skulle passa mig nu. Man vill ju gärna känna sig nice till på fredag. Men, va sjutton - jag har 3 dagar på mig och även jag inser begränsningen.. Varför är maten så god i FR, och varför sätter sig champagne som en bilring på magen?? WHY?? Fast egentligen, jag tror knappt att Nat bryr sig. I så fall skulle han gjort det för 2 veckor sedan. Oh well. Jag är jag och that's it! :-)

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Sofie

låter mys det där :) jag är INTE avis...

Postat av: C

Sofie
Ja, det ska nog bli mys också.. :-) :-) :-)

2007-05-03 @ 13:15:51
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback