No putsing of the fönster...

Har inte putsat L's fönster idag. Har faktiskt inte ringt henne heller. Fasen tiden går sååå fort.

Däremot har jag ätit massor. Jag börjar känna att det sätter sig på magen. Och jag som inte KAN träna. Inte för att jag bryr mig överdrivet men va sjutton man vill ju gärna skutta omkring i bikini utan att känna sig obekväm. Oh well.

Imorgon har jag så mycket att göra att jag blir matt bara jag tänker på det. Måla klart. Träffa N. Putsa L's fönster och fiffa lite i hennes lägenhet. Och så på kvällen har Amex nå't event på Grand Hotell som jag tydligen ska på! HELDAG med andra ord...

Nat ska ringa sedan. Han är och "tränar". Snart är det dags för ett framträdande inför 10.000 pers. Han sjunger alltså. Tränar på gym också iofs men hans 100 kg är inte direkt bara muskler. Tack o lov. Han är kramgo! I LIKE!

Nä, nu måste jag städa "mitt rum", hahahha hur pubertalt låter inte det?? Men jag har stökat till idag. Åh va jag önskar att jag hade en ateljé i Stockholm (för när jag är här) där min hjärna fritt kunde få vara kreativ. That would be nice!!

Najti najti. Städdax och sedan bedtime!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback