Oh no.. another dress...

Sprang och solade och på väg hem gick jag genom Fältan. Hm.. kikade in på HM. Hittade en riktig Riviera-dress. Hahahahha. Börjar bli riktig rivierakärring över mig. Hahahhaha, men SO WHAT??

image487

Den var dessutom på halva priset så den var TVUNGEN att följa med hem! :-) Tog bilden snabbt som f*n och nu har jag "gömt" den. Mammy kommer ju hem och ser hon den så blir hon nog galen. Jag har shoppat (bara billiga saker..!) VARJE dag sedan jag kom till SV. Själv tycker jag att jag varit riktigt duktig för inte en enda kasse från LV, NK etc. etc. har kommit över tröskeln. Bara kassar från HM, Indiska, Vila och andra billighetsaffärer. Fast jag borde iofs hålla i pengarna. Det är ju snart sommar och säsong i södra FR kostar..... muchos dineros... Ja, ja man kan inte gråta över spilld mjölk eller skirat smör.. ;-)!!!

Nä, nu måste jag boka hyrbil. Min lilla bil ska ju in på verkstaden imorgon och jag MÅSTE ju ha bil nu i helgen eftersom Nat är här. Tänker nog hyra en BMW 116 - de är så snuttiga. Ja, måste ringa MABI nu!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Ypperligt

HM i Fältan överraskar ofta, jag besöker den sällan trots att jag springer och fixar ärenden i Fältan var och varannan dag, men varje gång jag är där hittar jag något löjligt billigt som dessutom är snyggt. Det är inte lika galet utplockat samt rörigt som på andra.. Härlig klänning, nästan hysteriskt rivierig (på ett positivt sätt)! =)

Postat av: nollattan

SUPERSNYGG!!!!!!!!den är verkligen rivierachic!!neeej inte 116...uh, är kluven till den bilden. körglad, men inte direkt bmws snyggaste alster. baken på 116 är inte fin tycker jag....men det är ju min smak....

2007-05-02 @ 19:22:43
Postat av: C

Ypperligt
Håller med om HM Fältan... Tänk hur Fältan såg ut innan de byggde om.. IKK... Men nu är det nice!:-)

Nollåttan
Tack! Riviera C!! ;-)
VA?? Jag tycker att 116 är snuttig.. En riktig liten tjejbil.. Oh well, fick jag välja fritt skulle det bli något annat men jag tycker nog att den är söt ändå!! :-)

2007-05-03 @ 13:14:59
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: nollattan

jaja. tjejbil är det allt. men så är jag en kille i bilsinnet, moahaha. funderade på att köpa den efter min compact. det slutade med att jag bara sålde compacten och är fortfarande nöjd med att vara bilfri....än så länge!

2007-05-04 @ 22:30:48
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback