Så mycket för turistattraktioner... Hahhahah, oh well, LITE blev det iaf.. ;-)

Så var den helgen förbi... Känns som om den varat i typ 2 veckor. SKUMT!

Konstigt är det också att hur man än planerar så hinner man ändå aldrig med allt. Hur som helst...

Fredag.
Körde ut till flyget för att hämta Nat. Var super-sen så vi var inte tillbaks i stan förrän betydligt mycket senare än vad jag tänkt. Åkte direkt till L's lägenhet för att dumpa väskorna och sedan var tanken att vi skulle möta upp de andra på Hotellet på Linnégatan... Fast vi kom inte så långt. Vi "hängde" hos L ett tag och vid 10 stack vi till Gondolen och åt middag. Gondolen är alltid lika nice! Och framför allt är det ALLTID lika uppskattat när man har besök utomlands ifrån. Nat loved it!

Lördag.
Lyssnade på musik och drack champagne till frukost.. Hahahhaah, det var typ 2 glas champagne som blev kvar efter fredagens TRE flaskor..... CRAZY! Fast jag gillar ju champagne men kanske i måttliga mängder... ;-) Eller nå't! ;-)

Sedan var tanken att vi skulle kolla slottet, gamla stan och moderna museet. Det blev INGET av det... Vi körde genom stan och jag pekade ut alla "viktiga" byggnader (som tex slottet... ;-) sedan mötte vi upp L för lunch på Grodan. Det blev en lååååång lunch. Hann dock med att springa igenom Sturegallerian och ta en sväng på NK. Så mycket för TOURISTING... Hahahhahaha :-) Efter det körde vi en sväng på Djurgården - mest bara för att det är mysigt. Fast egentligen borde man promma men det går ju inte med mina höftleder och muskler.. :-(. Ja, ja, biltur fick det bli. Efter det stack Nat och jag iväg till Grand Hotell i Saltsjöbaden.

Vi var såklart sena dit också så det vart i princip "fiffa" till sig lite snabbt och sedan middag på Aqua. Tack och lov blev det en tidig kväll (finns inte så många alternativ direkt och alla TVÅ barer (Aqua och hotellets bar) stänger vid 11.. ) men vi lyckades ändå dricka 2 flaskor vin!!! Jag blev så trött av det så man kan väl lätt säga att jag DÄCKADE när vi kom tillbaks till rummet.... ZZzzzzzzzzzz

Söndag
Ah, härligt att vakna i en STOR svit (även om Grand i Saltsjöbaden inte direkt är det ROLIGASTE hotellet..... Fast the location är FAB!)!! Vi hade kuddkrig och Nat band fast min fotled i skärpen till badrockarna - han tyckte att det vore ett lämpligt koppel.... Vi tyckte att det var hysteriskt roligt och tänkte att vi kanske skulle gå ner på frukosten så... Hahahhaha, SÅ.... What happens??
Nat skuttar ut ur rummet iklädd sin badrock - jag höll på att avlida av skratt och skrek att jag VÄGRADE sätta min fot utanför dörren - Hahahhaha - jag var endast iklädd underkläder med "kopplet" runt fotleden.. Hahahahah.. Mitt i allt detta när vi flamsar omkring och Nat står i hotellkorridoren så inser vi att vår svit ligger BREVID Franska Matsalen där frukosten serveras.. HAHAHAHHAHAH Det var fullt av folk i matsalen och i korridoren utanför vår dörr gick det massor av folk till och från frukosten... HAHAHHAHAHA Och där står Nat i badrock med sitt lilla koppel fast i min fot. Haahhahahahah OH WELL... Vi skrattade så vi kiknade iaf...

Efter frukosten ringde vi ner till receptionen och bad att få checka ut 2 timmar senare. Och det gick bra så vi la oss i badkaret i 1 HEL timme! NICE! Fast huden är ju inte direkt NICE när man skuttar ur badet efter så lång tid.. Hahhaa :-) Efter det så åkte vi in till stan och stack till Crème på Nybrogatan och åt varsin hälsotallrik. Sedan en snabb sväng på NK och en tur förbi Operan. Nat hade såååå gärna velat gå in och se på interiören men det var något event så det gick inte... Därför stack vi till T-BAR på Hotell Diplomat istället. Det är verkligen synd att deras mat är så dålig - det är verkligen ett NICE PLACE annars!! Där drack vi drinkar tills det var dax att sticka.

Och nu ringde han precis och sa att han landat. Rent känslomässiga saker orkar jag inte printa ner idag. Det får bli imorgon. Men jag kan ju säga att det är jobbigt... Jag vet fortfarande inte vad f*n han vill?!?!?! Eller varför han kommit hit och hälsat på heller... Eller, alltså, jag fattar ju att han gillar mig.. men ett och annat konstigt uttalande kom han med men i nästa mening var jag det mest fantastiska på jorden. I DON'T GET IT!?!? Jag får sova på saken helt enkelt.. Varför är det så j*kla svårt att FATTA killar ibland (eller - oftast... ;-)?!??!

Nite!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Sofie

ohh låter som en helkul helg :) det är lätt o säga för mig: men ta saker lite som det kommer, det brukar jag göra... det får bli som det blir helt enkelt :) det brukar bli det bästa...

Postat av: Nadine

låter som att ni haft det nice-nice...låt inte honom ge dig huvudvärk nu bara.
XXX

2007-05-07 @ 15:26:59
URL: http://nadinemperio.blogg.se
Postat av: C

Sofie
Ja, du har helt rätt! Jag måste chilla en aning ;-)! Eller kanske rätt mycket.. Helgen var helt perfekt. Synd att den var så kort bara...

Nadine
Ja, det var supertrevligt. Nä, jag försöker att inte skaffa mig huvudverk... typ.. Och när jag tänker på det där med att "vara flickvän" så får jag nästan lite panik..

2007-05-07 @ 17:14:52
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback