Shampanj!! ;-)


Ett gäng bord..!

Har verkligen inte varit på humör att sticka utanför ytterdörren för att se festivalen och sedan gå ut.. Men så ringde N. Jag försökte dra någon vals om att jag ligger i "laddning" för filmfestivalen och därför inte kan gå ut och parta idag. Men, den förklaringen gick inte hem. Så det får bli festival-tittning och sedan utgång. N meddelade att vi "har bord överallt".. så det kommer att bli en FUN och smooth kväll.. Med mycket champagne.. Hahhahaa :-) Fast inte för mig. Jag ska iaf FÖRSÖKA ta det lugnt med alkoholen..

Man får väl ta och piggna till lite dårå... Ska hämta N om typ en och en halv timme..

Såg precis att Canada - Sweden står 4-1.. WHAT??

Time to go..
C


Kommentarer
Postat av: nollattan

å, den franska låten är supersöt!! like it!

Postat av: C

Nollåttan
ELLER HUR! Très francais!! I like too! :-)

2007-05-13 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback