Som att bo på en j*vla militärbas..

Inte undra på att jag är TRÖTT på att vara i SV när jag bor hos MILITÄRGENERAL Mammy....
Eller vad sägs om:

- Klockan är elva, det är dax att lägga sig!
Eller,
- Nu har du varit länge på stan, det är dax att komma hem!
Eller,
- Det är kallt ute, ska du verkligen gå ut med en sådan urringning?

Alltså, what's the f*cking problem! Jag är vuxen (även om jag till sinnet är typ 5 år...), jag kan rå om mig själv, jag kan själv bestämma hur länge jag vill gå på stan eller hur sent jag vill gå och lägga mig och OM jag nu går ut för lättklädd så får jag väl skylla mig själv om jag fryser.

F*N JAG BLIR GALEN! Can't wait to get HOME!!/C

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag håller med! ska bli så skönt nu o flytta till egen lägenhet :)

Postat av: Sofiah

haha förstår vad du menar.. typ som "ska du inte kissa innan vi blablabla.." haha jag dör. så otroligt jobbigt, min mamma är precis likadan.

2007-05-08 @ 21:59:25
URL: http://sofiaa7.blogg.se
Postat av: Jove

Ouch, för de flesta verkar det ju vara gött att vara hemma då och då..

2007-05-08 @ 22:39:00
URL: http://hallo.blogg.se
Postat av: C

Sofie
Ja, det besparar en HELT DEL irritation att bo själv!! Suck va föräldrar kan vara jobbiga!!:-)

Sofiah
Ja, SUCK! Jag blir GALEN....

Jove
Jo, jag grejar typ 2 dagar sedan har hon gått mig på nerverna BIG TIME! Jag fattar inte att man kan vara så j*kla tjatig även om jag säger ifrån typ 95% av tiden!! SUCK!! Nä, jag stannar hellre hemma hos MIG.

2007-05-08 @ 23:52:55
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback