Stressa hit och stressa dit...

Lunch i fältan med L. Sushilunch - mums, idag var det till och med riktigt gott...

L är aningen stressad. Sälja lägenheten, massor på jobbet och förberedande av flytt till andra sidan Atlanten..  Jag ska till hennes lght imorgon och fixa lite. Medans hon jobbar. Så har hon iaf lite mindre att tänka på!! Och som sagt - hon har verkligen ställt upp på mig!!



Håller på att dra i trådar för Filmfestivalen och Grand Prix också. Ett och annat VIP-pass underlättar ju.... Min favvis Martin Solveig spelar i Cannes den 17:e - BORDE verkligen vara där. Med hela partygänget! Va sjutton - "Rejection" är ju VÅR partylåt! Och dessutom Frankrikes sommarplåga no. 1.. :-)

Snart måste jag vara klar för kvällens Amex-event på Grand. Har som vanligt INGENTING att ha på mig. Oh well...

Ska nog ringa Nat också. Ska bli skönt när han kommer ner till Cannes på fredag nästa vecka - då har vi hela helgen tillsammans. Visserligen tillsammans med alla andra och på konstant party men ändå.

Nu börjar det bli bråttom. Måste måla klart ett till lager av orange. Stor yta = svårt att få perfekt. Och sedan en vända till i den TRÅKIGA garderoben... :-(
Tjing tjong styrstång - C

Kommentarer
Postat av: nollattan

undrar hur det går för amex i sverige?!? de hårdkörde en kampanj, men undrar hur det gick eftersom am express inte accepteras överallt?!

Postat av: C

Det är lite märkligt egentligen. För det är rätt många ställen som inte tar amex.. Jag vet att gränserna för "gold" respektive "platina" korten också är (eller iaf var) lägre i Sverige än i andra länder. Kanske det beror på att de inte har ett tillräckligt stort kundunderlag?! Don't know!?

2007-05-10 @ 19:12:48
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Gia

Min pojkvän skall till Nice i sommar, han skall oxå till Grand Prix'n! Han vill i alla fall... Han har inte fixat biljetter men om du har ett par vip ones över så åker jag nog dit och går med honom.. ;)

2007-05-16 @ 20:39:51
URL: http://iseeyouyouseeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback