Today..

Jaha, så hade jag ett läkarbesök imorse för att kolla födelsemärken. Lika bra när man vistas i solen rätt ofta - typ varje dag jag är hemma iaf.. :-)

Födelsemärkena var det inget fel på men jag har visst någon hudåkomma.. Uäähh.. Så nu måste jag smörja in mig med 2 olika krämer 2 ggr per dag i 2 veckor. Tack och lov inte längre!! Och egentligen är det väl inte sååå jobbigt med tanke på att jag i princip smörjer in mig med massa krämer i tid och otid för att jag är en så'n torris.. Oh well...



L ringde och undrade om jag kunde hjälpa till att putsa fönster osv. i hennes övernattningslght som hon ska sälja. Och jag får så dåligt samvete men idag KAN jag bara inte. Jag måste hinna göra klart det projekt jag fixar med just nu. Det ska vara klart imorgon eftermiddag. Hoppas hon kan vänta tills dess för L har ALLTID ställt upp på mig och jag vill så gärna kunna ställa upp tillbaks!!

Dax att fortsätta. Har druckit så mycket cappuccino att jag nog är mätt tills imorgon bitti....
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollattan

usch, hatar att putsa fönster....i alla fall, mina, det är så många rutor att man avlider....! i år investerade jag i städhjälp.

Postat av: C

Nollåttan
Städhjälp är finemang!! Fast i det här fallet är det ju jag som är städhjälpen.. ;-) Hihihihi..

2007-05-10 @ 13:49:43
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Gia

undrar om jag får lov att fråga vad för hudåkomma det var? Jag har vissa areas med knottror helt plötsligt (hudsvamp?) och undrar om det är värt att åka hela vägen till min GP och kolla upp. Om det var samma, vad för kräm skaffa du?

2007-05-16 @ 20:35:21
URL: http://iseeyouyouseeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback