Uppe med tuppen!

Hängde på låset på verkstaden.. Hahahhahaha kom dit kvart över 7 och de öppnade inte förrän halv 8..  L kom dit för att hämta mig så jag slapp åka kommunalt tillbaks till stan. TACK OCH LOV! För hyrbilen har jag först från imorgon lunch.

L och jag stack till Tösse och åt frukost. NICE. Jag äter alltid deras leverpastejsmörgås på russinbröd. MIAM-MIAM!

Så när L skulle till jobbet så erbjöd hon mig att låna hennes bil över dagen. THANX! Så jag har hunnit göra lite småärenden - perfekt!

Pratade med Nat. Han undrade om jag har fått "second thoughts".. F*N jag kan aldrig dölja någonting. Helt sjukt. Fatta nu varför jag ALDRIG kan ljuga - inte ens om jag vill dra en liten vit lögn. Nu är det väl inte direkt så att jag HAR second thoughts.. Jag tycker faktiskt att det ska bli skoj att han kommer men.. ja, jag vet inte.. jag är ju lite kluven... Vad vill han, liksom??? Är han en playboy eller?? Återstår att se förmodar jag. Han har bokat hotellet på lördag, en svit med havsutsikt - NICE! Så, något rätt gör han tydligen iaf.. Hahahhaha ;-)

Nä, dax att sortera tvätt - kan vara trevligt med rena kläder till helgen.. ;-)
/C


Kommentarer
Postat av: Madicken

Som sagt...go with the feeling...för hade du inte tvekat så hade det ju inte varit intressant liksom...*hehe*

2007-05-03 @ 13:57:48
Postat av: Sofie

träffa honom lite o se sen vad du känner :) det kan ju inte bli mer än fel... och det får faktiskt bli fel ibland :) men jag tror det blir bra, vi tjejer är alltid lite "nojjiga" när det gäller killar :P

Postat av: mimi

ta det som det kommer, lev för stunden... även fast jag vet att det är lättare sagt än gjort...;)

2007-05-03 @ 16:41:35
URL: http://puce.blogg.se
Postat av: C

Madicken, Sofie & Mimi
Hm... ja, jag är faktiskt inte mycket klokare efter helgen...!?!??! Men, men.. jag får nog fundera lite till.... ?! SKUMT!? Och leva för stunden är ju egentligen vad man borde göra men de där j*kla KÄNSLORNA gör ju allt mer kompicerat... :-)

2007-05-07 @ 00:01:41
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback