VAAAACUM... och Athen nästa..

Så var filmfestivalen och Grand Prix över. N och jag är hemma hos mig igen. N sover. Och jag tvättar och packar. Vi sticker till Athen imorgon - så än är inte festen slut.. Hahhahaha eller egentligen kommer vi nog bara slappa och återhämta oss efter dessa 2 veckors alla crazy fester.

image496
I det här huset har N och jag bott en vecka tillsammans med vännerna från Los Angeles.

Som sagt flög vänner till N från Los Angeles hit för filmfestivalen och grand prix. De hyrde ett hus i Cannes med kock, 2 chaufförer etc. etc. Vi har levt som 2 prinsessor. Det har verkligen varit HELT outstanding. Så, just nu känns jag som ett enda stort vacum. TOMT.
Jag skulle så gärna satta in lite bilder men det får bli senare om jag hinner. Måste välja med omsorg och censurera fett! :-)


Nä, nu måste jag hänga upp vår tvätt och fortsätta packa. Sedan blir det lite mat som vi hämtade från asien-placet i Cannes och därefter en cigg.

Oh well. Life goes on. Tomorrow in Athens.
/C

Kommentarer
Postat av: Sofie

underbart hus :) man verkligen ser hur kul man kan ha där!! hehe. Ser fram emot lite bilder sen, om du vill lägga upp några.. Jag får trösta mig med att jag tar studenten om 2 veckor, så liite festa blir det för mig då :) (och Bal på lördag, just det :D, nästan som filmfestival ;)

Postat av: nollåttan

omg vad ni lever loppan, kul kul!!! du hinner antagligen inte jobba nu?!? hehe, jag är mycket bekant mwed rivierans bilporr...skillnaden är att där ser man dem hela tiden, man blir nästan blase! alltså blir jag salig när jag ser en vacker välvårdad skönhet bland alla volvos...ha så skoj i grekland!

2007-05-28 @ 23:25:53
Postat av: nollåttan

förresten hittade jag en mycket rivierig klänning du borde plocka upp här på lindex, 300 pix, kolla min blogg under "shopping"....

2007-05-28 @ 23:26:37
Postat av: Madicken

Wow...läckert hus! Låter som du haft jättekuligt!! =) Ser fram emot lite bilder!

2007-05-29 @ 13:52:22
Postat av: Gia

gud så orgasmigt underbart! som jag brukar säga.... Fyfan va härligt! I bet you had the time of your life! Jädrans va du hittar på! ;) Har du sett några kändisar du vill berätta om?? :) alltid smaskigt att höra... Man läser ju om dom på yatch festerna där på typ aftonbladet.

2007-05-29 @ 13:54:29
URL: http://iseeyouyouseeme.blogg.se
Postat av: Andie

Hmm killar sux BIG time ibland... :( Men jag tror inte du hajjar hur sotis jag
är på dig! Just Monacos Grand prix är nåt jag ALLTID har vetlat gå på och just detta slutade ju helt perfekt dessutom! Vinst till Alonso (är halvspanjorska) och Hamilton som är den sötaste F1-motherfuckern ever kom tvåa. Perfekt! VILL OCKSÅ!

2007-05-30 @ 06:38:51
URL: http://www.creative.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Hoppas du har det underbart i athen! :) Här hemma i sverige har sommaren börjat på riktigt, äntligen!

2007-06-04 @ 13:27:33
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback