What a day...

Fick ett samtal vid lunch. Det var från en av mina bästa vänner. Han är svårt sjuk och har dessutom opererats för en tumör (förutom sin sjukdom). Han hade fått riktigt tråkiga besked från sin läkare. TACK och lov att jag är i Sverige och att mamma bor granne med honom. Jag stack dit direkt. I LOVE HIM och vet inte vad jag skulle göra om han inte fanns här. Man är så hjälplös. Han är en fighter och faktum är att mot slutet av dagen så ringde en av hans läkare med rätt goda nyheter så vi hoppas att allt är på någotsånär rätt väg nu ändå.

Efter mitt besök där stack jag hem och kastade i mig en avokado för att sedan köra iväg till L och "övernattningslägenheten". Vi har fixat hela kvällen tills nu. Och imorgon ringer klockan 6.20. Ska till verkstaden och lämna bilen... Ser verkligen inte fram emot att vakna så tidigt.. SUCK!

Pratade med Nat imorse. Bara 2 dagar kvar nu. Och paniken börjar komma krypande. Och f*n va jag tror att han är en riktig liten typ. Snäll och söt när det behagar men ett RIKTIGT party animal och en riktig PLAYBOY annars. Såg precis bilder på honom som någon postat på en gemensam community vi är med i på internet. SHIT säger jag bara. NOT NICE! Önskar att jag ALDRIG sett de bilderna...... Jag tror att om jag "put my heart in this" så BER jag bokstavligt talat om att bli överkörd. Ok att han är crazy och att jag gillar crazy men han balanserar visst på en tunn sytråd.. F*N att jag såg de där bilderna... Jag tror jag kräks. Oh well....

/C

Kommentarer
Postat av: Madicken

Det jobbiga är att när man är intresserad av någon så blir dom där tvivelkänslorna even more liksom...bara för att man vet med sej att man har lite feelings...=) Gå på känslan bara! Det é alltid bäst!

2007-05-03 @ 11:55:55
Postat av: C

Madicken
Ja, visst är det svårt... Jag ska "kolla" hur det känns i helgen. Egentligen är det ju inget att stressa upp sig för - är det nice så är det, om inte.. so what? Oh well. Det hör nog till att stressa upp sig lite... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback