Aaaaaaaaaaaaah HELG!

Hahaha, det har ju inte varit så mycket stuktur i mitt liv de senast åren men sedan 5 veckor tillbaks vet jag skillnad på vardag och helg igen. På helgen är man HELT SLUT! Och ALLA har ledigt så har man några ärenden så är det trängas som gäller. Suck!










De senaste 2 helgerna har jag ju sovit. Typ. Förr-förra helgen var jag ju sjuk och sov från fredag kväll till söndag kväll. Förra helgen var det ju MASSIVE after work med kollegorna så jag sov lördag och söndag. Men NU till helgen ska jag skärpa mig!

Ikväll blir det skönhetssömn och imorgon ska lilla bilen få vinterdäck så ska jag shoppa lite saker på stan och imorgon kväll blir det PARTY. Vilket jag verkligen ser fram emot. En riktig utgång. Känns som om det var jättelänge sedan. Ja, förutom förra fredagen - men den gills inte, det var mest lounge-drickande hela natten.

Och nu blir det Idol. Fy f*n vilken svennig typ jag håller på att förvandlas till.. Bara pain riche, räkor, grill chips och pepsi som saknas så skulle jag vara tillbaks på  80-talet också. ;-) Nåväl, får sätta mitt hopp till jul och nyår - för då ser det ut som om det kan bli lite resande igen! Ja, förutom att jag ska till Cannes nästa helg. Men det är ju inte direkt någon pleasure trip. Jag ska flytta ur mitt hus ju. :-(

Kanske ska slänga in en tvätt och göra lite nytta nu när jag är hemma!
:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback