Keldas sparrissoppa..

Parkerade bilen utanför Brasseri Godot i fredags. Hämtade den först idag.

Alltså, fredag innehöll bland annat Hotellet och Neu och en J*KLA massa Fernet och Gammeldansk. Inte för att det är gott utan bara för att det är så 80-tal. Så lilla bilen har stått helt övergiven och ensam i 2 dagar... Fernet och Gammeldansk är INTE bra för balansen....



Hur som helst så prommade jag idag och hämtade bilen och sedan körde jag till Sabis i Fältan. Och där hade jag ett riktigt "plötsligt händer det" moment. KELDAS SPARRISSOPPA är tillbaks på hyllorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den har inte funnits någonstans de senaste veckorna och, trust me, jag har letat.

Nu städar jag och dricker sparrissoppa ur glas istället för kvällsthé! Låter helt sjukt men är riktigt smarrigt!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: 08an

min favvo är thaisoppa med kyckling som jag lägger i. mumsi!

2007-11-20 @ 23:49:50
Postat av: C

08:an
Brukar jag också göra, med färska champignoner och tomater också! SMARRIGT! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback