LA FRANCE ångest...

Ska ta tag i mitt liv på fredag.

image473image459image431image375

Flytta ur mitt hus.

My favourite place on earth. Om det inte vore för allt annat som jag förknippar med rivieran dårå.... Rätt trött på alla idioter som slirar omkring och är - idioter.. typ.. hjärnslöa.. Men hur som helst, att lämna huset ska inte bli skoj. Och med inbrottet och allt som hänt så känns det ännu märkligare. GAH, jag har myror i huvudet just nu. Ångest.

Och inte minst ångest för att jag är i Sverige. Den sista platsen på jorden jag vill vara på. Fy f*n va jobbigt det är när man funderar på det. Ångest.

Jag måste verkligen ta tag i det så jag slipper hänga här allt för länge. Då vissnar jag nog och dör till slut. Typ.

Eller nåt..

Update.
Okejrå. Lite positiv anda. Jag ska ju ändå flyga ner till FR 2 dagar! :-) Och det är inte helt fel. Och vad gäller SV. Jag gör ju faktiskt något vettigt här och inte bara partar omkring och sippar drinkar! Så det var nog helt nödvändigt ändå. Och som sagt - man bestämmer ju själv vad man vill göra och vart man vill bo. Så jag får helt enkelt börja leta efter lght i Paris eller London eller Geneve så är det bara att sticka när mitt projekt är klart. :-) 
 

:-S/C

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Har helt glömt bort att läsa din blogg på sistone, - och jävlar va mycket som har hänt! Hemskt med inbrottet! Hur illa var det? :(
Bilderna här ser underbara ut, förstår att det tar emot att lämna ett sånt ställe... :)

Postat av: Anonym

Sweetheart
Ja, det har inte varit så mycket bloggande för mig på länge. Har knappt läst heller för den delen! Jag har faktiskt inte varit nere sedan inbrottet så det är aningen ångestladdat att sticka dit... Och dessutom att flytta ut.. Snyft. Men, men. Allt har sin tid.. :-)

2007-11-29 @ 00:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback