London snart?!?!?!

Supermysig middag ikväll. Smarrig mat också - Hummer och Champagne!

De där traumatiska händelserna... Jag har kommit fram till att:
1. De inte är rumsrena för detta forum
2. De egentligen inte var särskilt traumatiska
3. Jag har nog förträngt dem redan.....



Så från en sak till en annan. GUY. Som bor i London. Han tjatar och tjatar fortfarande om att jag ska komma över. Och jag har ju hela tiden sagt att han gärna får flyga hit om han vill träffa mig. Nu har det gått så långt att han inte bara tjatar om att jag måste komma dit, nu ska han betala min flygbiljett också.

Fast det är inte pengarna för biljetten det handlar om. Det handlar om att HAN ska göra en EFFORT tycker jag. Men jag förmodar att han har en sak på sin sida... Han jobbar och reser 24 timmar om dygnet så för mig skulle det inte vara lika mycket "uppoffring" att flyga dit. Så nu måste jag ta ett beslut och så ska vi bestämma imorgon hur vi ska göra. Det skulle bli en CRAZY weekend men har jag lust/ork/tid etc. etc. Hm... nu när jag tänker på det.... det låter inte riktigt som om jag är thrilled...?! Även om jag faktiskt verkligen vill träffa honom. Fast han vill nog bara festa. Jag får sova på saken helt enkelt.

Update. Jag glömde ju kommentera att det är SNÖ på Karlaplan! SNÖ!! Jag har ringt ALLA vänner utanför Sveriges gräns och berättat. It's nice! MEN, j*kligt kallt. Särskilt som jag trippat runt i ballerinas idag.... Hade lika gärna kunnat skutta omkring barfota......

Nite!:-)/C

Kommentarer
Postat av: Amanda

London är riktigt trevligt, speciellt innan jul! =)

Postat av: Anonym

Amanda
Ja, visst är det. Vi får se hur det blir men det vore nice! Har inte varit över på ett tag nu! Senast i februari. Och så firade jag ju jul där förra året! Hoppas, hoppas att det blir av! :-)

2007-11-15 @ 00:09:27
Postat av: 08an

äh, åk! Roligare blir det inte i Sthlm i alla fall! :)

2007-11-15 @ 11:53:22
Postat av: C

08an
Nä, visst är det så!!! :-)

2007-11-16 @ 00:14:25
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback