Nä, spelar ingen roll...

Det spelar faktiskt ingen roll hur man än försöker. Man lägger sig sent i alla fall. Att jobba tar HELA dagarna i anspråk. Jag blir helt matt när jag tänker på att typ ALLA jobbar. HELA LIVET!


Semester........... ;-)

Det är verkligen inte så att jag förringar konstnärskapet. Inte alls. Men det är bara det att min "verklighet" som konstnär kanske inte innehöll så mycket jobb som det borde ha gjort. Typ jobba 2 veckor - semester 2 månader - jobba 1 vecka - semester 3 veckor - jobba 3 veckor - semester 1 vecka - jobba 2 dagar - semester 1 månad osv. osv. Så med snabb huvudräkning så har jag varit rätt slö. Men det var förmodligen menat att det skulle vara så dårå. Och det är förmodligen därför jag till slut kände mig helt hjärnslö och längtade efter att komma tillbaks till jobb-livet! Och, nä, jag ångrar det inte. Inte än i alla fall. Jobbet är superkul. Inom medical branschen. SÅÅÅ intressant. Och så är det ju ett kortare projekt så jag är ju på inget sätt fast.

© Philippe Warrin - La Documentation Française  - 9.6 ko
Mr Sarkozy.

Nä, måste sova. Imorgon ska jag boka hyrbil för Frankrike helgen. Tydligen ska Sarkozy vara i Nice till helgen så jag hoppas att det inte är för mycket kaos på flygplatsen när jag landar.

Ska dessutom planera jul och nyår. Ser ut som om jag kommer att spendera det med min kompis Sun från Munchen. Precis som förra året. Fast i år blir det INTE London utan snarare Cannes och Rom. Ska bli skoj, hon har ju alltid något i görningen!

Natti! :-)

Kommentarer
Postat av: 08an

men man måste väl ha lust att jobba om man nu ska producera saker som konstnär? så semester låter helt i sin ordning...

2007-11-29 @ 00:53:20
Postat av: C

08:an
Hahahhaha, just precis! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback