Oj - var det SÅ länge sedan...

Hjälp, inte ett ord sedan i slutet av september...

Jag som ett tag trodde att bloggen tagit över mitt liv eftersom varje minut iväg från datorn var en plåga.. typ..

Oh, well. My life has changed. DRASTISKT dessutom.

Rivieran kommer snart att vara ett minne blott. Eller, näh, det lät väl lite väl men jag kommer att flytta ur mitt hus i Cannes till sista december. Det är dax för nya äventyr. Och under tiden så är jag tillbaks på gamla hederliga reservat Ö-malm i Sverige. SKUMT! Och helt fel årstid dessutom. Hahahahhahah.

Det värsta är att det inte hänt NÅGONTING här under de 3 år jag varit iväg. Har hängt på Hotellet de senaste fredarna och det är sig PRECIS likt. Same-same, same people, same everything. Fast, det är klart. EN väsentlig skillnad finns det. Avsaknad av tjejbekanta... De är alla hemma med barn nu förtiden så jag hänger med killarna.

Inte nog med att jag avvecklar Frankrike. Jag har bytt tillbaks till min "gamla" karriär som affärsutvecklare. Nästan iaf. Och jag måste säga att det är sååååååååå fantastiskt skoj. Målandet och betongskulpturerna har fått stryka på foten men snart kommer jag ta helgerna till det! That's the plan. Och när projektet med jobbet är slut - ja då får man se.

Gick och la mig i fredags kväll efter aw och middag och vaknade typ för 4 timmar sedan. Har åkt på en dunderförkylning som tack o lov börjar lätta!

Nä, upp med tuppen och iväg till jobbet som alla andra grå myror i detta land imorgon.
Så, en kopp thé, lite TV och sedan natta!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Välkommen tillbaka! Roligt med en uppdatering! :)

2007-11-12 @ 09:02:47
Postat av: C

Cecilia
Tack! Så skoj att du tycker det! Tack för kommentaren! :-)/C

Postat av: 08an

äntligen!! jag började undra vad som hade hänt, en övergiven ensam blogg....hihi

2007-11-15 @ 11:54:27
Postat av: C

08an
Ja, det har varit så mycket att jag knappt haft tid att ens tänka på bloggen. Men, it's fun to be back! :-)

2007-11-16 @ 00:15:32
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback