Packa!

Hahahhahahahhahaha, det här är min packning inför resan imorgon.

1 st DVD spelare
1 st Babyliss locktång för STORA lockar
1 rulle svarta sopsäckar

THAT's IT!

DVD spelaren för att byta ut den gamla. Locktången så att jag kan göra mig fin på lördag eftersom det är PARTY night i Monaco! Och så de svarta sopsäckarna eftersom jag bestämt mig för att RENSA i garderoben och slänga allt jag inte använt det senaste året eller så!

Så skönt att inte behöva springa omkring som ett skållat troll och tänka på vad man ska eller måste ha med sig.  Huset står ju som det såg ut när jag åkte därifrån senast och då visste jag ju inte att jag skulle hänga i Stockholm så här länge. Så kläder, tandborste, krämer etc. etc. är ju redan "hemma"!

Måste försöka natta i tid iaf. För jag är TRÖTT. Trött som en 5-barns mor med dubbla jobb... PUST!

Och så måste jag ladda kameran för j*klar vad jag ska fota! :-)
/C

Kommentarer
Postat av: 08an

jag förstår allvarligt talat inte hur morsor får ihop sitt liv. både du o jag verkar ha minst sagt fullt upp med att ta hand om enbart oss själva...! :D

2007-12-04 @ 00:26:36
Postat av: C

08
Jo, you have a point there!! ;-)

2007-12-24 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback