BARA SKIT!

Alltså, det blir inte många inlägg här inte....

På sista tiden har det BARA hänt SKIT! Och då menar jag inte små bla, bla saker utan RIKTIGT skit.

Som den där bilolyckan. ASJOBBIGT! Och så lite andra mindre roliga saker på det. Och så åkte jag fast för fortkörning. Ja, ja, jag har väl mig själv att skylla. Men jag skyller iaf ifrån mig på SÖLIGA svenska vägar. Dåligt byggda är de också. Tacka vet jag motorvägen från Helsingborg till Göteborg - BRA väg och 120km/tim!!!!

Nåväl, nu till nå't helt sjukt. Jag har fått 2 mail från Frankrike. Det har varit inbrott i mitt hus. De har gått igenom ALLT och hela huset är upp-och-ner vänt. JAG VILL BARA SPY! Jag skiter i dator och stereo och allt sån't. Men andra personliga saker samt min CD samling - 450 skivor med NICE musik! Och vem vet hur mycket av skor och kläder som de förstört. FY FARAO!

Eftersom jag sett mailen så sent idag (de var skickade i förrgår och igår) så kan jag inte ringa hur gärna jag än vill. Jag har satt klockan på ringning kvart i 8 för att kontakta fransoserna och se vad sjutton som måste göras. IKK. Jag vill bara göra mig av med huset. Jag har knappt varit där det senaste halvåret och nu det här. Hur ska jag någonsin våga sova där själv??????????????????? Det kostar ändå bara onödigt mycket pengar. Och det lär ju inte bli billigare av att någon varit där och stulit.

Nä, jag ska nog ta och gråta en skvätt. Fast först måste jag sova.
Hoppas alla bloggare i cyberrymden har det bättre än jag! INGEN förtjänar så mycket skit på så kort tid!
C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

tråkigt att höra...urk för tjuvar och framför allt musiken, vilka jävlar!!!!! men vad kul att du är tillbaka!!!!

2007-09-07 @ 07:34:53
Postat av: Madicken

Men vá tråkigt! Din stackare!! =/
Är du inte kvar i Frankrike alls längre?
Hoppas helgen blir okej för dej ändå!

2007-09-07 @ 17:39:56
Postat av: Anette

Usch så tråkigt! Hatar verkligen allt som stavas bovar! Hoppas för din skull att det är milda skador...

Postat av: poor little rich girl

din stackare...jag hade inbrott här hemma också i början av sommaren och jag vet hur hemskt det känns när någon varit bland ens saker, hoppas turen vänder snart. XXX

2007-09-08 @ 18:23:29
URL: http://industrial.blogg.se
Postat av: Ran

Fy, vad obehagligt! Kan nog vara en god idè att installera ett avancerat inbrottslarm om du inte har det. En bekant till mig fick också sitt hus länsat i Marbella och det var en mardröm.

2007-09-21 @ 15:10:43
URL: http://koga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback