Yes still alive..

Jo, faktiskt. Och fortfarande i Stockholm. Har inte flugit ner till mitt hus. Har haft folk som har fixat efter inbrottet. De har fixat glasmästare så ny ruta är på plats. Så har det städats och fixats så allt ska vara iordning tills jag kommer ner. När det nu blir. WHO KNOWS. Ska en liten sväng ner i Europa snart, men det blir inte FR. Längtar egentligen inte till Cannes (kan bero på att det varit inbrott och det faktum att jag är fasligt trött på glidarlivet utan mening som lätt försigår där nere....) men däremot LÄNGTAR jag till Frankrike. Flera vänner i Paris tjatar och tjatar om att jag måste skippa Stockholm och komma ner till dem. Och de har rätt. Jag brukar svänga förbi Paris iaf en gång per år och under 2007 har jag inte varit där EN ENDA gång.. La France me manque - beaucoup!!!!!

Hur som, är "fast" i Stockholm på obestämd tid av en rätt spännande anledning. Vi får se vad det blir. Men HOPPAS, HOPPAS!!!!!!!!!!!!!

Time to go to bed. Jag vet - lördagkväll. Men jag orkar inte "ränna" omkring och sprätta. Hade en liten tur på stan med drinks på Noppe's och middag på Bistron här om kvällen så det får räcka för några dagar.. ;-)

Oh well, à bientôt!
C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

tråkigt med inbrott. å andra sidan är det kanske skönt att njuta av lite höstlugn i sthlm?!

2007-10-03 @ 18:21:01
Postat av: Madicken

Tråkigt att du inte längtar tillbaka till ditt hus..det såg så himla mysigt ut! =)
Men du kan ju alltid välja någon annanstans i underbara Frankrike! =)

2007-10-08 @ 16:08:07
Postat av: C

Nollåttan
Ja, faktiskt. Det är rätt mysigt att vara i Sthlm har jag kommit fram till. Och tur är väl det när jag nu ska spendera runt 6 månader här permanent!

Madicken
Ja, lite trist är det. Men, dax att hitta på något annat. Och jag har lite lösa planer på Paris. Som sagt, jag är frankofil och även om Rivieran känns avlägsen så saknar jag Frankrike. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback