Dokumentförstöraren... GAH.

Rensade skrivbordet igår. Behövde visst ett papper idag. Pappret är i dokumentförstöraren. I 320894875838 bitar. Duktig flicka..!



Har suttit och lääääääääängtat ner till Frankrike - igen. Jag blir ALLTID 'hemsjuk' när jag kommer till Sthlm efter att ha varit på Rivieran. Så.... vad gör man?? Jo, sufar efter flygbiljetter. Hittade en billig en och den kom inte undan. Så, ny resa i början på februari. CAN'T WAIT.

Var hos tandläkaren idag. En vanlig undersökning och lite slipande på en tand. Tog max 20 minuter. Tog dessutom 1000 spänn ur min plånbok. SKOJ. Not.

Skulle dessutom betala vägtullar på 7-11. Nästan 700 spänn och av dem var 350 påminnelseavgifter. AJA-BAJA! Stör mig GRUVLIGT på att staten/kommunen/whatever tjänar pengar på mitt slarv. STÖRIGT!

Nä, Lillebror kommer förbi. Jag ska laga middag. Fuskar och plockar fram mammy's dragonkyckling ur frysen. Med mammisens mat kan det iaf inte bli fel... ;-)

CIAO!/C

Kommentarer
Postat av: 08an

å fan. jag hatar de där utgifterna man ser inget konkret resultat av...
men hej hopp, det har du tjänat in med billiga resan!! :D

2008-01-08 @ 22:16:19
Postat av: 08an

å fan. jag hatar de där utgifterna man ser inget konkret resultat av...
men hej hopp, det har du tjänat in med billiga resan!! :D

2008-01-08 @ 22:16:24
Postat av: Sweetheart

Usch, mycket "onödiga" kostnader det där... Känns lite surt förstår jag. Men när du kommer ner "hem" igen så känns väl allt bra igen? ;)

Postat av: Ellinor

svar: ja det blev faktiskt gurkstavar med lättkesella-dip! Nyttigt värre!

2008-01-09 @ 11:54:09
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback