Bröllop imorgon! Och lön-önskelistan... :-)

Verbier var kanooon. Vi hade en skidinstruktör med oss i 2 dagar. Han guidade till ALLA bra backar!! Very nice! Något förvånande var att Verbier var FULLT av killar... Så, om någon skulle få ett ragg-ryck så är Verbier ett riktigt HETT tips!! ;-) Jag är tydligen en "tråk-singel" enligt mina vänner för jag var verkligen inte på humör att ens prata med killar... Nåväl......



Imorgon blir det bröllop. I skärgården. NICE! Bruden ringde mig i panik vid 6-tiden ikväll och undrade om jag kunde svänga förbi NK och plocka upp hennes brudbukett imorgon när de öppnar... Hon hade varit på NK typ hela dagen men kanelbullar hade varit hennes prio och hon hade HELT glömt bort att buketten skulle hämtas. Så.. jag ska hänga på låset vid 10 imorgon och hämta upp den.. :-) Det lustiga är att jag sprang på NK typ hela dagen med Mammy utan att springa på kära L. Tydligen hade 2 andra vänner också sprungit på NK hela dagen... Alltså, sååå stort är det inte men vi "lyckades" visst undvika varandra..



Sitter och drömmer om vad jag ska slösa bort lönen på denna månad... Först är det massa tråkutgifter för mitt företag... Men det är ett måste så.... Men sedan... Yee-haaa... Tänkte boka en resa någon kul stans. Blir förmodligen London, Paris eller Rivieran (I know - j***kligt svårt att slita mig... ;-). Så MÅSTE jag bara köpa ngt på LV, Gucci eller Hermès. Har skrivit en liten lista... Hahahahahha - som på julafton ungefär..  Det enda som är tråkigt är bara att sortimentet i Stockholm är såååå begränsat.. Bu-hu.. LV brukar man kunna lita på men Hermès och Gucci är rätt dåliga på sortiment. Tur att man flyger lite då och då så kan man snoka reda på det man vill ha ändå! 

Slösa lönen... heheheh jag och en av mina vänner brukar sitta och HÅNA (ja, fast med glimten i ögat.. ;-) folk som lever för den 25:e då lönen är på kontot. Hahahahah, har man koll så lever man oavsett datum.. HAHAHHAHA. Och här sitter jag och skriver lista. Planerar att tömma kontot snabbt som F*N! Why not?? Hehe

Nä, nu måste jag "förbereda" inför morgondagens stundande bröllop! Har köpt en GRYM klänning men eftersom det snöar så blir det tyvärr för somrig.. snyft... så det får bli den mörkblå Marc Jacobs klänningen jag köpte för bröllpet jag var på i vintras.. Oh well, ca marche!

Happy easter!
C

Kommentarer
Postat av: 08an

ciao bella! låter skitkul med påskbröllop. va, var nk öppet idag? har inte varit där på månader, skäms på mig...du får uppdatera mig lite på lyxvaror genom din blogg, allt jag köpt nyligen har handlat om sportprylar att svettas i och sportrelaterade
resor. men om 2 veckor ska jag till paris, tjoho,...shoppashoppashoppa! ha så skoj i morgon!

2008-03-21 @ 23:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback