En liten glimt...



Av mig igen..

HJÄLP va länge sedan jag kollade på bloggen. Jag som var beroende - nästan i behov av avvänjning för ett tag sedan.. :-)

Ibland har jag tänkt på bloggen. Typ när det hänt skoj saker. Och sista tiden har varit rätt händelserik!! Vet inte varför jag inte kommit mig för att skriva.. :-S

Mitt jobbprojekt i SV är på väg mot sitt slut.. Inte hade jag trott att jag skulle sitta vid ett skrivbord på ett kontor i Stockholm och TRIVAS men det gör jag faktiskt. Jobbet i sig är så grymt skoj, kollegorna helt super och jag kommer att SAKNA allt! Men.. det är dax att hitta på annat. Så det har jag gjort. Jag håller på att starta eget inom konfektion. Jag har pysslat med det vid sidan om sedan i december och det är också såååå skoj.

Bla, bla, nog om det. Imorgon är det dax för SKOJSIGA saker igen. Då flyger jag till Geneve för att ta mig vidare till VERBIER där det är time for TJEJHELG! Sprang på en gammal kompis på Hotellet här om veckan och när jag sa att jag skulle till Verbier i början av mars var hans kommentar: Åh f*n, så du ska ner på BRATVECKAN då!!

EHHHHH, NÄ - i min värld ska jag DEFINITIVT inte ner på någon BRATVECKA. Finns det ens någon sådan i VERBIER???? Och är det så illa att den infaller just när jag är där så kan jag lätt meddela att jag kommer definivt titta åt annat håll.... Helt ärligt så är svenska brats värre än EUROTRASH. Och det är ILLA! Nog om det.

Nä, nu måste jag nog sticka till 7-eleven på Storgatan och snällt betala min vägskatt. Det kan bli en tråkig historia (eller iaf dyr..) om jag inte gör det innan jag sticker..

Tänkter våga mig på ett -SEE YOU SOON! För jag SKA göra en liten kraftansträngning och kika in på bloggen lite oftare igen.

À bientôt!! C

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heej! Jaaa ni vill jag se lite aktivitet igen.. jag som bara älskade dina inlägg :) (det är en påminelse till mig själv att också börja skriva=)

Postat av: C

Sofie
Hm.. ja, nu kikar jag in igen men det har ju tagit lite tid... ;-).. /C

2008-03-21 @ 21:07:44
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback