Mr. B planerar för Rivieran..

Fick ett mail från Mr. B, Cap d'Antibes och Rivierans alldeles EGEN Hugh Heffner!



Han skickade med HELA sin plannering för Maj - Juni. Och jag är välkommen att komma ner NÄR som helst som passar mig! Åh, är det något som jag ser fram emot varje år så är det Mr. B's galna månader på Rivieran. Finns nog en och annan gammal postning om det.. Hehehehhe :-)

Inte så många ursäkter kvar att inte boka biljetter till just Rivieran med andra ord. Måste bara få tag på Timbo och kolla bröllopsdatumet i Maj så är det bara att boka sedan. CAN'T wait!!

Ikväll har jag lekt med en kompis små knattar. Det är mysigt. Småttingar kan vara så otroligt underhållande! Jag har ju inte varit så förtjust i tanken på att ha barn men ibland kommer man faktiskt på andra tankar...

Blaj, blaj, dax att sova. Som vanligt.
/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart håller du hus egentligen?

2008-09-17 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback