Ny giv... Syra-behandling för ansiktet..

Jo. Så kan det va. Mina kollegor har kämpat och kämpat för att få mig att lägga ner botoxandet.

Så, jag försöker. (även om jag funderar på det VARJE dag) (och även om jag varje morgon och kväll har inspektioner framför spegeln för att se hur tydligt "rynkorna" syns jjuuuuuuiu.. SHIT, jag slet just sönder U tangenten på laptopen) FASEN. Det här går ju bra.. U går ju att använda med den hänger uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu och går inte att trycka tillbaks.uuuuuuuiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiuiu förut har det bara varit att trycka tillbaks men den trilskas.. MORR..



Hur som helst. Vad jag försöker komma fram till är att jag gått över från botoxande till AHA-syrande!! (kan inte lova att hålla mig borta från botoxen allt för länge men jag försöker...) Och AHA-syrabehandling är FANTASTISKT! Kittlar lite när det görs men sedan... MMMMMMMMMMJAU! Huden är slät som sammet! I LIKE!

Stack till Studio PAUS och gjorde det idag och nu är huden NICE! Fast kanske inte så länge till om jag inte NATTAR nu... Vaknade supertrött imorse så det är väl bäst att släcka lampan.

NAJTI NAJT!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback