Restaurangrecension..

AQUAVIT på nya Clarion Hotell (Sign)

Alltså, är det ok att "bra" restauranger serverar hummer som smakar "Santa Maria" ALLROUNDKRYDDA???




Inget fel på allroundkryddan. Absolut inte.

FELET är att använda den för att krydda hummer.. För det kan man tydligen.. Iaf enligt Aquavit. Nä, det var INGEN höjdare. Hummer som är såååååå gott bara i sig självt.. Och så hade de lagat "ner" den till gatuköksnivå.. Gatuköksmat för 400 spänn per portion.. NOT HOT!

Och helt ärligt, jag äter mycket hellre allroundkrydda på pommes eller kött. INTE på hummer...

Jag tänker inte vara den som är den så naturligtvis kommer Aquavit att få en andra chans. Eller, nja, kanske iaf! Men då blir det INTE hummer kan jag lova.

Och när jag ändå är i klagar-tagen - inredaren av baren måste vara hobbyinredare. SÅ dåligt planerad. Klarar typ 10 pers., sedan blir det stökigt. Trust me, jag har försökt tidigare och nä, DÅLIGT inrett även om det är snyggt.

ZZzzzzzzzzzzz time for bed.
C

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Nerlagad till gatuköksnivå - haha! Inte lika roligt när man betalar för den och förväntar sig något riktigt gott gissar jag dock...
Hur står det till annars då? Du lyser med din frånvaro här igen nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback