Skriva i 180...

Blir till att skriva i raketfart. Batteriet på lilla lap-topen har inte lång tid kvar och laddaren är ute i vardagsrummet. Orkar inte kliva upp för den sakens skull....

Skärgårdsbröllopet var sååååÅÅÅ fint! Solen sken och snön låg vit. Kan det bli mer romatic?? Bruden hade slagit till på en vintage klänning för 18.000 SEK och jag måste säga att den DEFINITIVT var värd VARENDA krona. Jag är ju lite allergisk mot bröllopsklänningar som man hittar i bröllopsbutiker. Kostar skjortan och ser ut som.. hm.. nä, det finns inte ord att förklara. Hur som helst var L's klänning i skiraste siden med typ broderade detaljer. Helt fantastisk!

Så har jag hunnit med lite shopping också.. En liten tjuvstart på "spendera lönen"... hehehe.. Nu har det ju inte varit den 25:e ännu men jag KUNDE inte hjälpa... Köpte en ny digitalkamera. Skoj liten leksak. Casio Exilim EX-S10 het er den. Och så doft-ljus från Voluspa. Och Missoni handdukar. Med andra ord INGET från listan med LV, Hermès eller Gucci.. Men.. Jag har ju hela veckan på mig! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback