En till av dessa och jag SKRIKER..



En till av dessa och jag tror jag går upp i atomer. Hur många har Odd Molly egentligen producerat?? 9 millioner så att de täcker Sveriges befolkning (JA, inklusive killar... men det är väl bara en tidsfråga innan någon av killarna på jobbet kommer i en så'n..)???

Nä, värre än värsta H&M hysteri. Varför, VARFÖR finns det INGET utrymme för fantasi en detta modehypade land??  Och hur kan svensk modeindustri vara så hypad när det uppenbarligen räcker att tillverka 1 plagg. Bu-hu..

Och när jag ändå är inne på ämnet. KATASTROF att LANVIN väljer att samarbeta med Acne. Sämre skitkvalitet än Acne får man leta efter. Att de ens säljer 2 par jeans om året är ett under...

Nä, nog med diss för en dag! ;-)

Ska fundera ut en bra middagsplan. Lutar åt "äta ute"!

À bientôt! C

Kommentarer
Postat av: Alina

Men gud! hahaha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback