J*kligt dyr latte...

Skulle lämna vovvisen och ta en fika på stan med en väninna som skulle byta byxor på Zara.

Tog bilen eftersom jag inte orkade gå längre efter långprommis på Djurgården med vovven. Dessvärre började vår tur ner mot Zara på Hermès.. Och jag kom ut därifrån med en orange/grå pointu.. No regrets!! Den kommer jag att använda mycket! Promise.. ;-)

Och väl på Zara hittade jag ett par grå jeans. Och de måste man ju ha till att matcha scarfen..

Så, fika på stan kostade i slutändan 50 gånger vad jag tänkt. Fast det blev ju ingen latte så där sparade jag in 40 spänn.. Det gäller att tänka ekonomiskt.. hahhahaha ;-)

Ska fota sedan. Påsarna ligger fortfarande i bilen i väntan på att smugglas in.....

L8er!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback